نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1392 - 0:09
انتقاد زارعی در مورد انتصاب مسئولان استانی
در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش صورت گرفت
انتقاد زارعی در مورد انتصاب مسئولان استانی
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان هر مسئولی که به خدمت گرفته می شود محصول هماهنگی و توافق استاندار و نمایندگان است، به کسی اجازه نمی دهیم که خارج از این فرایند به درون مردم رخنه و جور دیگری اظهار نظر کند.

به گزارش چهار فصل به نقل از ایل بانو، غلام‌محمد زارعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل قدیم و جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدواریم که مشکلات گذشته در این دوره به حداقل برسد.

وی آموزش و پرورش را خانواده ای بزرگ و گسترده دانست و افزود: اگر منزلت این خانواده عظیم مورد توجه قرار نگیرد همه ما مسئولیم و باید پاسخگو و عامل به نقطه نظرات باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه مجمع نمایندگان که منتخب شما مردم است یک نگاه توأم با احساس مسئولیت جدی در استان خواهد بود.

وی  بخشی از مرزبندی ها در دورن استان را ناشی از قطب بندی های انتخاباتی دانست و بیان داشت: شاید این ضرورت اقتضا می کند به سمت انتخابات استانی حرکت کنیم و این حرکت باعث می شود که دیگر مرزبندی های کوچک نتواند ملاک و داور امور ما باشند.

زارعی با انتقاد از برخی مسئولین در خصوص جریان های اخیر در مجلس ابراز داشت:دست ها برای چه کسی بسته است ؟ برای شایسته سالاری یا برای راضی کردن این و آن ؟

وی تصریح کرد: در این استان هر مسئولی که به خدمت گرفته می شود محصول هماهنگی و توافق استاندار و نمایندگان است، به کسی اجازه نمی دهیم که خارج از این فرایند به درون مردم رخنه و جور دیگری اظهار نظر کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عدم شایسته سالاری را یکی از دغدغه های آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: متأسفانه در آموزش و پرورش شایسته سالاری با همان نگاه به گذشته است و یک معلم حق دارد بداند که در شرایط موجود مشکلات مرتفع شده است.

وی در پایان یکی از دلایل رأی پیشنهادی به وزیر آموزش و پرورش را تعلق خاطر به قشر فرهنگیان بیان کرد و گفت: اگر وزیری در مسئولیتش به برنامه ها، مسائل منطقه ای، توزیع منابع و فرصت ها عمل نکرده و عدالت را رعایت نکند، بدهکار هیچ کس نیستیم و سریع اظهار نظر می کنیم.

انتهای پیام / گ

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا