نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1392 - 11:10
نماینده چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شنیده می‌شود برخی از افراد که جایگاهی در حوزه مشورتی ندارند در تلاشند که در برخی از انتصابات زیرمجموعه‌ها با مدیران وارد شور و مشورت شوند .

به گزارش چهارفصل به نقل از ایلنا، نماینده چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد به مدیران جدید و آینده دولت تدبیر و امید در این استان توصیه کرد در دوران مدیریت خود از چاپلوسی چاپلوسان و افراط افراطیون دوری کنند.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: از مدیرانی که هم اکنون در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده و یا در آینده منصوب می‌شود مصرانه می‌خواهیم از چاپلوسی چاپلوسان و افراط افراطیون با سلایق مختلف سیاسی دوری بجویند.

وی با تاکید براینکه مدیران دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خود را از مشورت با مجمع نمایندگان استان بی‌نیاز ندانند، اظهار داشت: شایسته است مدیران کنونی و آینده در استان از مشورت افراطیون و چاپلوسان خودداری کنند.

این نماینده مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: بدون شک مشورت مدیران دولت یازدهم با مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بهتر می‌تواند مشکلات دستگاه‌های اجرایی و یا شرکت‌های خدماتی این استان را حل و فصل کنند.

بزرگواری با بیان اینکه مدیران کنونی و آینده در کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست حساسیت ویژه‌ای نسبت به تحرکات گروه‌های غیرقانونی و افرادی که در تصمیم گیری‌های استانی «محلی از اعراب ندارند» باشند، خاطرنشان کرد: شایسته است مدیران کل و شهرستانی برای انتصاب مدیران و کار‌شناسان زیرمجموعه خود با این گروه‌ها و افراد خودداری کنند.

وی گفت: شنیده می‌شود برخی از افراد که جایگاهی در حوزه مشورتی ندارند در تلاشند با مدیران کل و شهرستانی برای برخی از انتصابات زیرمجموعه‌ها وارد شور و مشورت شوند که این اقدام سبب پایین آمدن «شآن» و جایگاه مدیران دولت و تدبیر در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی