نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1392 - 8:38
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
پخش 2967 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استان در سالگرد آیت‌الله ملک‌حسینی
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با برگزاری یکمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی دو هزار و 967 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استان پخش شد.

به گزارش چهار فصل ،به گزارش  فارس از یاسوج، یوسف افشارنیا عصر امروز در دیدار برنامه‌سازان و مسئولان صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار کرد: در آبان امسال با اینکه مناسبت‌های دیگری از جمله 13 آبان و آمادگی برای ایام محرم را داشتیم در خصوص برگزاری با شکوه مراسم یکمین سالگرد درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی تلاش زیادی توسط همکاران ما صورت گرفت.

وی با برشمردن بزرگی و عظمت آن عالم ربانی و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: وظیفه‌ای سنگین بر دوش ما بود که تا حدود زیادی همکاران ما در صدا و سیمای استان توانستند به این مهم عمل کنند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌ها‌یی که در این خصوص توسط این نهاد قبل و در حین برگزاری مراسم سالگرد آن عالم ربانی پخش شد اشاره کرد و گفت: در کل دو هزار و 967 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استان در زمینه‌های مختلف اعم از پخش سخنرانی‌ها، تیزرهای تبلیغاتی، مصاحبه ائمه جمعه و روحانیون، برنامه‌های مستند، فیلم و پوشش خبری از صدا و سیمای استان پخش شد.

وی در ادامه به دومین کار گسترده و بزرگ همکاران خود در صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: امسال به غیر از مرکز استان برای نخستین بار پخش زنده عزاداری‌های مردم شهرهای دیگر استان به جز یاسوج از شبکه استانی دنا و 8 شبکه سراسری داشتیم.

افشارنیا افزود: قبل از عاشورا و تاسوعا برنامه ایل سوگوار را در همه مناطق استان داشتیم و در مجموع اقدامی بی‌نظیر در تاریخ عاشورای و تاسوعای استان صورت گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که استان ما همراه با سه استان دیگر در پنج آیتم توسط صدا و سیما در عزاداری‌های مردم استان عنوان پدیده را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: برای اولین بار بود که عزاداری با گویش باشتی و چرامی و گچسارانی در کشور برای مردم از شبکه‌های سراسری پخش می‌شد.

وی با بیان این‌که مترصد پخش زنده عاشورا و تاسوعا از شهر دهدشت هم بودیم، خاطرنشان کرد: خود مسئولان این شهر همراهی نکردند و دلیل آن را عدم تمرکز هیئت‌های عزاداری در یک نقطه و سختی این کار می‌دانستند.

افشارنیا افزود: در اربعین و 28 صفر پخش زنده مراسم عزاداری مردم شهرهای سوق، بهمئی و سی‌سخت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی