نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1392 - 14:03
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها رایزنی نماینده و استاندار برای ساخت و تکمیل پروژه نیمه تمام پتروشیمی دهدشت کافی نیست.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس،حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در یاسوج اظهار کرد: بازدید خوبی توسط استاندار در روز گذشته از پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه صورت گرفت که همه مشکلات این طرح‌ها و پروژه‌ها بررسی شد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بازدید پیشرفت فیزیکی همه طرح‌های نیمه‌تمام مورد بررسی قرار گرفت و تخمین زده شد که طرح‌ها با چه اعتباراتی تکمیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام بزرگواری ادامه داد: برخی از طرح‌ها همچون آجر مروارید دهدشت که توسط دو بخش خصوصی و دولتی ساخته می‌شوند تنها به مبلغی حدود سه میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری نیاز دارد که اکنون در پیشرفت فیزیکی 80 درصد است.

نماینده مردم این چهار شهرستان در مجلس افزود: در خصوص طرح بزرگ پتروشیمی دهدشت که در خصوص آن بسیاری حرف‌ها زده شده و در رسانه‌ها زیاد از آن نوشته شد باید گفت که بدون یک عزم ملی به سرانجام نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام بزرگواری گفت:  اشتباه است اگر فکر کنیم تنها با رایزنی نماینده و استاندار می‌توان کمکی به ساخت و تکمیل پروژه نیمه تمام پتروشیمی دهدشت کرد.

 این نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بزرگترین مشکل این طرح را نبود سرمایه‌گذار دانست و گفت: تا هنگامی که سرمایه‌گذار در این طرح با عزم جدی پای کار نباشد نمی‌توان به اجرا و تکمیل طرح امیدوار بود.

وی در ادامه به موضوع راه‌ها و محورهای نیمه‌تمام اشاره کرد و افزود: برخی از این جاده‌ها در حد آسفالت مانده‌اند و برخی دیگر در مرحله زیرسازی هستند که اخیراً جلسه‌ای با معاون رئیس‌جمهور داشتیم و قول‌هایی برای کمک به رفع مشکلات اعتباراتی آن‌ها داده شد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی