نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1392 - 13:02
اخیراً اخباری ناامید کننده در خصوص انتصابات در جدید استان به گوش می رسد که با شعار اعتدال دولت در تضاد جدی بوده و مایه تعجب و نگرانی مردم شده است.

به گزارش چهارفصل به نقل از سایت مردم استان (ک و ب)- مجید شهریاری نوشت؛ چه من در میان شما باشم چه نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد. امام خمینی(ره)

انتخابات ریاست جمهوری اخیر برگ زرین دیگری در تاریخ پر حماسه ملت فهیم ایران اسلامی،آبی سرد بر شعله های آتش فتنه دنیای استکبار و بارقه ای از امید برای ادامه حرکت پرشتاب به سمت اهداف بلند انقلاب بود. در حالی که حسودان و بدخواهان و دشمنان قسم خورده، تلاش داشتند تا مردمی که از تحریم ها و فشارهای اقتصادی دو سال اخیر در تنگنا بوده و محدودیتهای فلج کننده جهانخواران را چشیده بودند، را از نظام جدا کرده و عدم حضور در انتخابات را نشانه تضعیف و عدم مقبولیت حاکمیت معرفی کنند،امت صبور و مقاوم ایران ندای امام و پیشوای خود را لبیک گفته و با حضور پر شور ملت بازار مارگیری و جادوگری بدخواهان به هم خورده و معادلات در عرصه بین المللی تغییر کرد.

در نهایت دولت تدبیر و امید بر مبنای شعار اعتدال و با طرح وعده رفع تورم، بیکاری و مشکلات اقتصادی، توانست آراء مردم را به صندوق خود ریخته وکابینه اعتدال را تشکیل دهد.

حاشیه سازی، تنش، التهاب آفرینی و میدان داری چند چهره مسئله دار ،در دو سال آخر  بلای جان دولت پرکار دهم شده بود. دولتی انقلابی که در این ۶ سال قدمهایی تاریخی و ماندگار در عرصه های مختلف برای مردم برداشته بود را التهابات ۲ سال آخر زمین گیر کرد.

دوری از تنش، درگیری، عدم استفاده از چهره های مسئله دار و بحران ساز اولین لازمه حرکت ملی به سمت اهداف دولت اعتدال است. اهدافی اقتصادی که تنها در بستری اَمن به سرانجام خواهد رسید.

قطعا نیروهای تندرو ، افراطی و فتنه گر مانع بزرگ تحقق اهداف دولت و رفع مشکلات ملت خواهند بود.

اخیراً اخباری ناامید کننده در خصوص انتصابات جدید استان به گوش می رسد که با شعار اعتدال دولت در تضاد جدی بوده و مایه تعجب و نگرانی مردم شده است. لذا با فرض دانستن تکلیف امام و پیشوای ملت ،مبنی بر تجمیع همه توان ها در خدمت دولت و از باب امر به معروف و نهی از منکر و از روی دلسوزی و خیرخواهی و جلوگیری از به حاشیه راندن مجموعه دولت در استان خطاب به استاندار محترم چند نکته را مشفقانه عرض می کنیم.

۱-    طبعاً رأی مردم رأی به تغییرات و تغییرات حق مسلم استاندار محترم بوده و دست ایشان در استفاده از نیروهای مورد اعتماد و همسو کاملا باز بوده و حتی حذف کردن کمباینی مدیران ظرف ۲ ماه اخیر در استان هر چند با شعار لفظی اعتدال سازگار نیست اما نهایتاً با کمی اغماض حق ایشان می باشد، اما باید از محضر جناب استاندار محترم پرسید آیا حداقل های گزینشی در انتخاب برخی از مدیران رعایت شده است؟

۲-    آیا اعتدال به معنای عدول از اصول و ارزشهای دیروز است؟

۳-    آیا رأی مردم به معنای مجوز عبور از خط قرمزهای مردم و نظام می باشد؟ 

به عنوان نمونه بخشی از خدمات  برخی از مدیران منصوب حضرتعالی و یا در شرف انتصاب را کاملا سربسته و مجمل عرض می کنم،باشد که مفید افتد.

الف – رهبری و مدیریت اغتشاشات دانشجویی و عامل محوری التهاب آفرینی و ناامنی در دانشگاههای استان .

ب – برپایی تحصن های دانشجویی، صدور فرمان شکستن شیشه های بسیج دانشجویی و در نهایت رهبری حمله به دفتر بسیج دانشجویی .

پ – تعبیر فقه جواهری به فقه دره پیت و نتیجه گرفتن که با فقه دره پیت نمی توان مملکت را اداره کرد.

ت – تعبیر تقلید به فرایندی حیوانی و میمون وار و مقلدین به افراد جاهل ، ابله و نابالغ

ج-هتاکی و دهنکجی به دین، مقدسات و اصول انقلاب اسلامی

ح- بوق جریان های ارزش ستیزی دوران اصلاحات

خ- حضور شاداب در فتنه ۸۸

د- احضار و بازداشت در فتنه ۸۸ .

ذ- عدم برائت لفظی و یا کتبی از فتنه ۸۸ .

ر- سوء استفاده و تحریک احساسات جمعی از جوانان، توجیه و توزیع پارچه سبز در اجتماع پارک ساحلی یاسوج و حرکت به سمت میدان هفت تیر و مدیر میدانی این فتنه.

ز- مدیریت رسانه ای، خبری و انتشاراتی فتنه ۸۸ در استان .

س- احتمال قریب به یقین ساخت تیزرها و کلیپ های فتنه در استان .

ش- توبیخ و احضار توسط دستگاههای امنیتی استان و………… 

و حرفهای مگوی دیگری که مجال طرح آن نیست.

آیا کسی که فقه را دره پیت می داند صلاحیت احراز مسئولیت رده بالای نظام دینی مبتنی بر فقه جواهری را دارد؟ آیا با سیاستهای ولی امری که ابا و قبا ولباده می پوشند و از قضا فقیه می باشند، همسو است؟

آیا به اعتلاء آرمانهای نظام دینی مبتنی بر اسلام فقیهانه کمک خواهند کرد؟

آیا روح تنش و درگیری و ساختار شکنی را به مجموعه تأحت امرمنتقل نخواهد کرد؟

آیا عزیز دیگری که در فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی۸۸ که به تعبیر مقام معظم رهبری کشور را به لبه پرتگاه برد، نقش داشته ،بازداشت شده ، به زندان رفته و هیچ گاه اعلام برائت نکرده چه تضمینی وجود دارد که فتنه جدیدی برپا نکند و یا در فتنه های پیش رو در خدمت نظام باشد؟

البته باب توبه باز بوده اما آیا کفش دزد را بر فرض توبه امام جماعت می کنند؟

هر چند برخی از این عزیزان برخلاف بعضی از وزراء دولت که توفیق توبه در صحن علنی مجلس پیدا کردند ،حتی حاضر به توبه و برائت لفظی از فتنه ۸۸ نیستند. آیا پرچم داران براندازی دیروز صلاحیت حضور در ویترین اجرایی نظام را دارند؟

جاه طلبی  و له له زدن برای قدرت این دوستان در فتنه ۸۸ خسارت های سنگینی را بر مردم و نظام تحمیل کرده ،قدرت طلبی و گدایی قدرت امروز ایشان دم خروسی است که کذب بودن ادعای استیفای حقوق ملت دیروز ایشان در طرح براندازی را عیان کرده است. 

اگر شما این افراد را می شناسید که مقصرید وگرنه عذر بدتر از گناه است و این شائبه که بعضی از افراد به شما تحمیل شده اند را تقویت می کند.

آیا این اشخاص از دستگاههای امنیتی استعلام شده اند؟ که بعید به نظر می رسد، طبق گفته جناب وزیر: افرادی که استعلام نشده و یا استعلامشان منفی است بصورت قانونی حق مسئولیت ندارند.آیا واگذاری مدیریت کارخانه انسان سازی و مبدأ تحولات به چنین اشخاصی اعتدال است؟

نکته تعجب برانگیزتر معرفی این اشخاص برای حساسترین دستگاههای استان می باشد، که از جناب استاندار محترم تقاضای تأمل بیش تر داریم. با عنایت به سهم خواهی گروههای فشار لطفا لااقل جایگاههای بسیار حساس توسط این عزیزان اشغال نشود.

خبرهای ناخوشایندی از تصمیمهای از این جنس برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (متولی اصلی عرصه فرهنگ)به گوش می رسد که به نظر حقیر منهای مشکلات سیاسی و سوابق امنیتی بعضی از این عزیزان حداقل یک دهه زمان برای ارشاد اسلامی این گزینه ها لازم است.

نیروهای تندرو و رادیکالی که مخالف اتخاب حضرتعالی بوده و از هیچ اقدامی در این مسیر فروگذار نکرده و حتی حاضر به تشریف فرمایی در جلسه معارفه جنابعالی نبودند.در صورت تقویت ،اولین برنامه ایشان حذف خود شما می باشد.

نگران کننده تر اینکه برخی از جایگاهها به طرز مشمئز کننده ای نصیب بستگان خانوادگی دو تن از نمایندگان شده است ،که حتی احتمال استقلال حضرتعالی را منتفی می کند.

قطعاً نیروهای متعهد، متخصص و ایثارگر فراوانی در اردوگاه سیاسی شما همچون دکتر محمدی معاون محترم سیاسی امنیتی، وجو دارد بهتر است به جای استفاده از نیروهای تندرو و رادیکال جبهه مشارکت و مجاهدین که عموماً سوابق امنیتی سیاهی دارند و حتی مسامحتاً لفظ اعتدال برایشان بار نمی شود از این نیروها هم خون و همراه با خود بهره گیری بفرمایید.

در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای حضرتعالی و تیم همکار، بهترین آرزوها را برای ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی خصوصا مردم شریف و قدردان استان کهگیلویه و بویراحمد از درگاه ایزدمنان مسئلت داریم.

شهید دکتر دیالمه:

آنچه که ما از ابتدای انقلاب فاقد آن بودیم و چوب آن را می خوریم، این است که افراد را درست نمی شناختیم و آگاهی از مواضع آنان نداشتیم. 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی