نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1392 - 16:55
کاهش نیروی‌ شهرداری‌های استان باید شروع شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
کاهش نیروی‌ شهرداری‌های استان باید شروع شود
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هیچ نیروی جدیدی به بدنه شهرداری‌ها تزریق نخواهد شد، گفت: کاهش نیروهای شهرداری‌های استان باید از جایی آغاز شود.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس از گچساران، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شهرداران کهگیلویه و بویراحمد که در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه استان کوچک ما دچار مشکلات و نارسایی‌ها بوده است، اما اگر با تلاش و برنامه‌ریزی پیشرفت حاصل شود، نمود بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: مردم در کمال صداقت متخصصانی را به عنوان شورای شهر انتخاب کرده و شورای شهر نیز بر اساس انتخاب مردم اقدام به انتخاب افرادی متخصص و کاربلد در حوزه شهری کرده‌اند که امیدواریم تلاش و فعالیت این عزیزان سبب پیشرفت در حوزه شهری استان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از شعار داشتن برنامه البته بدون عمل پرهیز کرد، ابراز داشت: باید داشتن چشم‌انداز و برنامه عملیاتی را تمرین کرد و به عنوان مثال برای 20 سال یک شهر برنامه‌ریزی و طراحی صورت گیرد.

خادمی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد، بیان داشت: البته کارهای فرهنگی نباید فراموش شود اما اولویت اصلی ما در برهه کنونی فعالیت‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: مسئولان نباید تنها به اعتبارات بیندیشند و باید در پی پیدا کردن انرژی و راه‌های پنهان و نامرئی باشند.

خادمی با مطرح کردن دستاورد انقلاب اسلامی به عنوان عملکرد بزرگ امام راحل، عنوان کرد: امام راحل با درایت و ژرف‌اندیشی لایه‌ها و انرژی‌های پنهانی که از چشم دیگران پنهان بود را کشف و سبب ایجاد انقلابی شد که با اقتدار به پیش‌ می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تزریق تسهیلات بانکی و فروش اوراق مشارکت می‌تواند کمک بزرگی به حل مشکلات شهرداری‌ها باشد، افزود:  باید از تجربه شهرداری‌های استان‌های موفق استفاده کرده و مشکلات را کاهش داد.

خادمی با تأکید بر اینکه جذب نیرو به صورت غیررسمی توسط شهرداری‌ها فرهنگی غلط است، خطاب به شهرداران تأکید کرد: شما دیگر به این امر اهتمام نورزید ما هیچ نیروی جدیدی در بدنه شهرداری‌ها تزریق نمی‌کنیم و به زودی اقدام به کاهش نیرو خواهیم کرد زیرا این تعداد نیرو بسیار زیاد است.

وی با اشاره به تعداد پرسنل شهرداری یاسوج گفت: به عنوان مثال پرسنل مورد نیاز  و مصوب شهرداری یاسوج 80 نفر بوده در حالی که افزون بر یک‌هزار و 100 نفر مشغول به کار هستند.

خادمی در پایان متذکر شد: از جایی باید کاهش نیرو همچنین افرایش بهره‌وری و رسیدن به استاندار‌های لازم آغاز شود.

انتهای پیام/ گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا