نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1392 - 18:09
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
بدهی 75 میلیارد تومانی شهرداری‌های استان به دستگاه‌های دولتی
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طلب 42 میلیارد تومانی شهرداری‌های این استان از دستگاه‌ها دولتی گفت: شهرداری‌های استان 75 میلیارد تومان بدهی به دستگاه‌های دولتی دارند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبال ظهر امروز در نشست مشترک شهرداران کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های دولتی با اشاره به مشکلات مالی به وجود آمده بین شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: تشکیل این جلسه به منظور برطرف کردن اختلافات مالی بوجود آمده است و همه باید در این زمینه کمک کنند تا به راه‌حلی مناسب و موثر دست پیدا کنیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری‌های استان 75 میلیارد تومان به دستگاه‌های دولتی بدهکارند و در مقابل 42 میلیارد تومان از آنها طلب دارند.

نیک‌اقبال در ادامه عدم آشنایی شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی با قوانین و مقررات را یکی از دلایل ایجاد این مشکلات مالی دانست و افزود: واحدهای حقوقی شهرداری و دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند تا مشکلات این‌چنین در بدنه دستگاه‌های آنها به وجود نیاید.

وی هم‌چنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در زمینه رفع مشکلات مالی به وجود آمده به بهترین نحو ممکن عمل کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقابل در برداشت از حساب‌ها به نوبه خود باعث ایجاد مشکلات جدیدی شده است، تصریح کرد: برای رسیدن به وضعیت مناسب باید تقابل‌ها را کنار بگذاریم و با وحدت رویه به راهکاری مناسب در این زمینه دست پیدا کنیم.

نیک‌اقبال در ادامه از دستگاه‌های دولتی خواست تا نسبت به خساراتی که در اثر پروژه‌های عمرانی به منابع طبیعی وارد می‌شود حساسیت بیشتری به خرج دهند و خسارات وارده به عرصه‌های طبیعی را در پروژه های خود لحاظ کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا