نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1392 - 20:15
رئیس، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاون امور معادن کهگیلویه و بویراحمد به صورت معجزه‌آسایی از حادثه رانندگی نجات پیدا کردند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز  نشست کارگروه توسعه بخش صنعت گچساران که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد این نشست با تأخیر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست دلیل تأخیر دیودیده تصادف شدیدی رانندگی وی اعلام شد که در همین راستا طی تماسی با حشمت‌الله صمیمی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت‌و‌گو کردیم.

صمیمی با بیان این‌که نجات ما در این حادثه معجزه بوده است، اظهار کرد: در راستای سفر آیت‌الله ملک‌حسینی به گچساران و شرکت در نشست کارگروه توسعه بخش صنعت گچساران در این شهرستان به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، ساعت پنج بامداد از یاسوج به سمت این شهرستان حرکت کردیم.

صمیمی تصریح کرد: آقایان دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اینجانب و معاون امور معادن کهگیلویه و بویراحمد عازم گچساران بودیم که به علت بارندگی شدید و لغزندگی در نزدیکی دوراهی سپیدار دچار حادثه رانندگی شدیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: به دلیل بارندگی شدید و لغزندگی جاده، خودرو از جاده منحرف و به شکل خطرناکی واژگون شد که خوشبختانه با لطف خداوند ما به صورت معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به در بردیم.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی