نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. دى 1392 - 12:23
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: وقتی مدیریت بحران استان می‌داند که شهرداری این‌گونه مشکلات را دارد و با کمبود امکانات روبه‌رو است باید از قبل تدابیر لازم را می‌اندیشید.

به گزارش چهار فصل سعید پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از مردم شهر یاسوج به خاطر دردسرهایی که در برف سنگین اخیر متوجه شدند عذرخواهی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد از کسانی که تحمل انتقادات مردم را ندارند، افزود: مردم هیچ‌گاه بی‌دلیل از هر مجموعه‌ای انتقاد نمی‌کنند چراکه قدرشناس و نکته‌سنج هستند.

پایدار به مشکلاتی که در برف چند روز اخیر برای مردم این شهر پیش آمد اشاره کرد و گفت: اگر مشکلی بوده از بابت نبود امکانات بوده است و شهرداری همه تلاش خود را در این راه انجام داد تا مردم دچار سختی نشوند.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به ایجاد مشکل برای مردم در دستگاه‌های دیگر اشاره کرد و افزود: اگر برق و آب مردم قطع شد و یا این‌که در مراکز بهداشتی و درمانی مشکل به وجود آمد این دیگر به شهرداری ارتباطی ندارد و نشان می‌دهد که دیگر دستگاه‌ها هم در ارائه خدمات دچار ضعف و نقصان بوده‌اند.

پایدار بخش عمده‌ای از مشکلات را مربوط به عدم تعامل دستگاه‌ها با شهرداری دانست و گفت: بعضاً مشاهده می‌کردیم که برخی از دستگاه‌ها با شهرداری همکاری ندارند.

وی با گلایه از مدیریت بحران استان تصریح کرد: وقتی می‌دانند که شهرداری این‌گونه مشکلات را دارد و با کمبود امکانات روبه‌رو است باید از قبل تدابیر لازم را می‌اندیشیدند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی