نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1392 - 8:47
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: خط تخریب استاندار بومی کهگیلویه و بویراحمد را افراطیون و گروه‌های غیر قانونی در پیش گرفته‌اند.

به گزارش چهار فصل، حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که اقدامات و فعالیت‌های تیم مسئولان ارشد استانی را از ابتدای شروع به کار در استان چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: آن‌چه که اکنون مشاهده می‌شود به رغم این که در تخصیص اعتبارات در کل کشور با مشکل مواجه هستیم اما مسئولان سعی و تلاش خود را می‌کنند که به طرح‌ها و پروژه‌ها با همین دست خالی جانی تازه ببخشند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مردم در این استان همه اقدامات و فعالیت‌های مسئولان را رصد می‌کنم و باید گفت که این مسئولان از ابتدای کار خود تاکنون تنها در فکر کار و خدمت بوده‌اند.

بزرگواری تصریح کرد: در وجود مسئولان ارشد استانی به خصوص استاندار شوق کار کردن را احساس می‌کنم و تاکنون سخنی و حرکتی از وی ندیده و نشنیده‌ام که بوی افراط و تندروی و یا سیاسی‌کاری بدهد.

وی با انتقاد از جریانی که اجازه نمی‌دهد استاندار و مسئولان ارشد استان به کار و فعالیت خود و خدمت به مردم بپردازند، تصریح کرد: برخی افراد و البته گروه‌های تندروی غیر قانونی برای این که مسئولیت‌ها را به دست بگیرند این‌ها را تحت فشار می‌گذارند و اجازه نمی‌دهند که به وظایف خود بپردازند.

بزرگواری سکوت استاندار و کم حرفی وی را دلیلی برای ناتوانی ندانست و گفت: اتفاقاً همیشه انسان‌های پر حرف به وظیفه و تکلیف خود عمل نمی‌کنند که متأسفانه در استان ما عده‌ای همین موضوع را بهانه کرده و خط تخریب را با این ادعای واهی در پیش می‌گیرند.

این نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید استاندار بومی و مدیریت جوان را برای توسعه استان و عبور از خمودگی یاری کنیم، تصریح کرد: عده‌ای شعار دولتی را که انحصاراً متعلق به خودشان می‌دانند هم قبول ندارند و نان خود را در افراطی‌گری می‌جویند و به همین خاطر از عدم ورود استاندار و تیمش به حاشیه ناراحت و نگران هستند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی