نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1392 - 14:56
نمایشگاه فرش برگزار شده در یکی از ادارت استان محل بسیار نامناسبی دارد و گلایه کارکنان این اداره را به همراه داشته است.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری صبح زاگرس  آوای ماغر از لیکک نوشت، ورودی سالن ورزشی تختی شهر لیکک میزبان نمایشگاه فرشی است که برای فرهنگیان دایر شده است و آن ها می توانند به صورت نقد و اقساط این فرش ها را خریداری کنند.

اما به نظر می آید مکان و شیوه برگزاری این نمایشگاه چندان به مذاق فرهنگیان این شهر خوش نیامده و از وضعیت آن گلایه های فراوانی دارند.

تماسهای مکرر تعداد زیادی از معلمین با پایگاه خبری آوای ماغر و ابراز ناراحتی آن ها از محل برگزاری نمایشگاه گلایه داشتند باعث شد در تصاویری وضعیت این نمایشگاه را نشان دهیم.

همان گونه که فرهنگیان گفته بودند در بازدید از نمایشگاه متوجه شدیم این نمایشگاه در مکان بسیار کوچک و نامطلوب دایر است.

مکان نامناسب نمایشگاه باعث شده که مسئول نمایشگاه نتواند هیچ کدام از فرش های خود را به نمایش بگذارد و تنها با ارائه یک بروشور خریداران را در امر انتخاب فرش راهنمایی می کند.

هر چند تلاش مسئولان آموزش و پرورش بهمئی برای راه اندازی و برگزاری چنین نمایشگاه هایی جای تقدیر دارد اما  لازم است آن ها در تدارک یک مکان مناسب و در خور نمایشگاه فرهنگیان باشند.

چند تن از فرهنگیان در این نمایشگاه به خبرنگار آوای ماغر گفتند آموزش و پرورش بهمئی نمی توانست مکان مناسبی برای این نمایشگاه تهیه کند بهتر بود اصلا این نمایشگاه را برگزار نمی کرد.

امیدواریم به همت مسئولان شهرستان، مکان مناسب تری برای چنین نمایشگاه هایی در بهمئ فراهم شود. به گزارش صبح زاگرس، هم چنان که می بینید فرش ها در سرویس های بهداشتی قرار گرفته اند.

گزارش:تقوی

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی