نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. بهمن 1392 - 22:21
با همکاری بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان با فرمانده سپاه فتح
به مناسب سالروز تشکیل بسیج رسانه وگرامیداشت شهادت غلامرضا رهبر خبرنگار بسیجی،نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه فتح استان برگزار شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بویرخبر نوضشت، سرتیپ دوم پاسدار یونس امیری در تبیین نقش خبرنگار در جامعه گفت: انقلاب اسلامی از آغاز شکل گیری خود تاکنون همواره به روش های گوناگون مورد تهاجم دشمن قرار گرفته که می طلبد در این زمینه اصحاب رسانه ،ماهیت اصیل انقلاب و توطئه های دشمنان اسلام را برای جامعه و مردم انعکاس دهند.

وی مهمترین ویژگی بسیج رسانه را تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به همه اقشار جامعه دانست و افزود: اصحاب رسانه باید فرهنگ را در جامعه حاکم کنند و فرهنگ وحدت نمونه بارز فرهنگ اسلامی است.

امیری با اشاره به دشمنی بیشتر کشورهای غربی با ایران اسلامی و توطئه های فرهنگی آنان در منطقه گفت: کشور ایران اسلامی یک منطقه استراتژیک و مهم در منطقه قلمداد می شود که در این زمینه اصحاب رسانه رسالت سنگینی دارند.

فرمانده سپاه فتح استان در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران بسیجی و اصحاب رسانه باید روح معنویت را در جامعه انعکاس دهند تا از این راه بتوان با هجمه‌هاي گسترده و شبیخون فرهنگی دشمنان مقابله کرد.

بسیج یک نهاد فراجنایی است

مسئول بسیج رسانه استان در ادامه این نشست بیان داشت: تعامل سپاه با تمامی اصحاب رسانه تعاملی دوستانه و فی مابین است.

سید محمد لطیف ارجمند در مورد برگزاری این روز گفت: 21دی ماه به عنوان روز بسیج قشر رسانه و سالروز شهید رهبر پایه گذاری شده است.

وی ابراز داشت: بسیج رسانه در سال 1390 به دستور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای پیشبرد اهداف عالی نظام در انعکاس خبر و خبر رسانی در فضای مجازی به جامعه هدف به تمامی مراکز استان ها ابلاغ گردید.

ارجمند در ادامه خاطر نشان کرد: سال 92 به مناسبت فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری این سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی سال شکوفایی بسیج رسانه قلمداد شده است.

مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان، بسیج را یک نهاد فراجنایی دانست و گفت: شعار اصلی بسیج، وحدت و یکپارچکی قشرها و به خصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه است.

ارجمند در پایان خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید در جهت رشد و ارتقاء سطح کیفیت خبرنگاری در جامعه قدم بردارند و در این راه از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نکنند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی