نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. بهمن 1392 - 10:23
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون آیه‌های تمدن ویژه دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور آزمون آیه‌های تمدن ویژه دانش‌آموزان بسیجی به همت بسیج دانش‌آموزی در سطح استان برگزار شد.

این آزمون که که از ساعتی پیش آغاز شده نزدیک به 1339دانش‌آموز پسر و دختر بسیجی هم استانی به رقابت علمی می‌پردازند.

شهرام مهدوی مطلق هدف از برگزاری این آزمون ها را شناسایی دانش‌آموزان نخبه تحصیلی در شهرستان ها و فراهم آوردن زمینه‌های ارتقاع و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بسیجی دانست.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دانش‌آموزانی که رتبه و امتیاز لازم را در این آزمون کسب کنند مورد حمایت بسیج دانش‌آموزی و مدارس خود قرار گرفته و سعی بر بهبود وضعیت تحصیلی آنها و پیشرفت در تمامی مقاطع تحصیلی برای دانش‌آموزان بسیجی از اولویت‌های کاری ما خواهد بود.

این مسئول در ادامه با بیان این‌که گسترش تفکر بسیجی در میان دانش‌آموزان و قشر جوان و نوجوان موجب افزایش رویکرد به این نهاد مقدس در سطح جامعه می‌شود، گفت: بسیج به تربیت اسلامی و پرورش نسل جوان کمک شایانی می‌کند از همین رو در آموزش و پرورش و در ابعاد پرورشی و تربیتی باید بسیج به عنوان یک رکن و اصل مورد توجه باشد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی