نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1392 - 13:40
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این موضوع که پروژه های زیادی در استان تعریف شده مجبوریم پروژه هایی را که از رشد فیزیکی بالایی برخورداربوده مورد ارزیابی قرار داده و تکمیل نماییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ممتاز جهانگیری صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و آمادگی این واحد در جمع خبرنگاران از وظایف این سازمان را خدمات‌رسانی به شهروندان و هموطنان عنوان کرد و گفت: اداره راه و شهرسازی استان تمام مسیرهای اصلی و فرعی را از 15 اسفندماه تا تاریخ 15 فروردین سال آینده پروژه‌های در دست‌ اقدام را ممنوع کرده است.

.

مدیرکل راه و شهرسازی با تأکید بر این‌که راه و شهرسازی در طرح‌های نوروزی 178 نیروی انسانی با 114 دستگاه ماشین‌آلات در قالب 24 اکیپ راهداری در سطح راه‌های کهگیلویه و بویراحمد مستقر هستند، گفت: 22 باب راهدارخانه ثابت و سیار در مسیر راه‌های استان مستقر است که در مواقع ضروری نیز وارد کار می‌شوند.


وی از ساماندهی و تجهیز برخی راهدارخانه های استان در سال 93 و افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده بیش از 10 میلیارد ریال برای امور راهداری ایام نوروز 93 اختصاص داده شده است...

 

این مسئول با بیان این‌که تمام علائم رانندگی در مسیرهای اصلی و فرعی نصب شده است، گفت: اقدامات لازم مبنی بر خط‌کشی، علائم رانندگی در مسیر تونل‌ها، جاده‌های استان صورت گرفته و در برخی موارد که هنوز اقدامی انجام نشده انتظار می‌رود تا پایان سال جاری یا اوایل تعطیلات نوروز نیز با اتمام برسد

.

وی به برنامه‌های راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: نصب علائم مسیرنما در سطح روستاهای دارای مکان گردشگری، لکه‌گیری راه‌های اصلی و فرعی، نصب چراغ‌ راهنما، تعمیر گاردریل مسیرهای ضروری، خط‌کشی مناطق روستایی منتهی به مناطق گردشگری و تعمیر و تعویض تابلوها را از برنامه‌های راه و شهرسازی است.

 

جهانگیری استقرار اکیپ راهداری و پاکسازی حریم راه‌ها را از دیگر برنامه‌های راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 93 عنوان کرد و گفت: از همکاری بی‌شائبه پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس و میراث فرهنگی و گردشگری تشکر و قدردانی می‌کنیم.

 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی 81 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد و گفت: نقاط حادثه‌خیز در استان نیز شناسایی شده که انتظار می‌رود در سال آینده بتوان حداقل 30 نقطه آن را از بین ببریم و حوادث و مشکلات ایجاد شده را به حداقل برسانیم.

وی طول بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز تحت پوشش را 65 کیلومتر و راه‌ها را 504 کیلومتر عنوان کرد و گفت: راه‌های فرعی استان 990 کیلومتر و راه‌های روستایی چهار هزار و 530 کیلومتر بوده که 508 کیلومتر آن نیز آسفالت شده است.

 

جهانگیری اظهار داشت: متأسفانه به دلیل کمبود بودجه، قریب یکسال است پروژه بیمارستان 200 تخت خوابی تعطیل شده و در حال حاضر با نبود اعتبار کافی نیمه کاره رها شده است.

 

وی  افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی مسئولین استانی برای تکمیل این پروژه در سال آینده 10میلیارد ریال بودجه از منایع ملی برای این پروژه در نظر گرفته شده و امیدواریم با این میزان بودجه بتوان راهی برای برون رفت این پروژه ملی از بن بست مهیا کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به  این موضوع که پروژه های زیادی در استان تعریف شده مجبوریم پروژه هایی را که از رشد فیزیکی بالایی برخورداربوده مورد ارزیابی قرار داده و تکمیل نماییم.

.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی