نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1392 - 8:55
سخنگوی شورای شهر یاسوج گفت: در آینده نزدیک و طبق مصوبه های جدید شورا وشهرداری یاسوج احداث یک زیر گذر روگذر را در شهر یاسوج در کنار میدان امام حسین(ع) خواهیم داشت.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، مرتضی فروغ فر در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: عملکرد نمایندگان مردم در پارلمان های محلی باید به گونه ای باشد که سود به مردم برساند ،نه یک برگشت به عقب باشد.

وی ادامه داد: کار اصلی شورای شهر برطرف کردن مشکلات مردم در یک چارچوب قانونی با استفاده از تعامل با ادارات و نهادهای مربوطه است.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج تصریح کرد: شورا باید با روشنگری و همفکری به دنبال حل مشکلات مردم باشد و نباید دچار کارهای حاشیه ای و سیاسی شود.

سیاسی کاری آفت دپارتمان های محلی است

فروغ فر سیاسی کاری را آفت کار شوراها و نمایندگان مردم دانست و گفت: سیاسی گری و سیاسی کاری باید به گونه ای باشد که به نظم و رشد متقابل یک نهاد مردمی ضربه وارد نکند در غیراین صورت آفت یک نهاد مردم پایه مانند شورا، سیاسی کاری است.

وی در ادامه به مباحث پیش آمده میان بعضی از اعضای شورا و شهردارشهر یاسوج اشاره داشت و گفت: نهادی مانند شورای شهر جایگاه نقد ها و تفاوت سلیقه هاست و اگر اینگونه نباشد باید تعجب کرد.

شورای شهر جای سیاسی کاری نیست

منتخب شورای چهارم شهر یاسوج بیان داشت: ما در شورا هیچ گونه جناح بندی و جناح سیاسی نداریم و اتفاق نظر اعضای شورا بر سر راهکارهای جدید و برون رفت  از وضع موجود است.

فروغ ابراز داشت: شورا به عنوان یک دپارتمان محلی برای  سلیقه ها و تجربیات است و 11 نفر اعضای شورای شهر یاسوج در انتخابات چهارم شورای شهر دارای فکرها و سلایق گوناگون هستند.

وی افزود: لقب گروه 5+6 به اعضای جدید این نهاد در شهر یاسوج صحت ندارد و به جز حاشیه ای برای برهم زدن تعامل بین این 11 نفر چیز دیگری به بار نخواهد آورد.

بازسازی تپه استاندار در دستور کار شورای جدید شهر یاسوج

معاون کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج به تپه تخریب شده استانداری اشاره داشت و گفت: این تپه در زمان  نه چندان دور به عنوان کاخ استانداری از آن استفاده می شده و به دستور استانداراسبق استان برای ایجاد یک پارک بزرگ تخریب شده است.

فروغ فر محل اعتبار برای احداث این پارک را اعتبار ملی و دولتی دانست و گفت: استانداری با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در صدد بازسازی و زیبا سازی این تپه در ورودی شهر یاسوج است.

احداث دوپایانه مسافری در شهر یاسوج

وی در ادامه به احداث دو پایانه مسافری در شهر یاسوج اشاره داشت و گفت: به دلیل جایگاه نامناسب پایانه مسافری شهر یاسوج در بیرون از این شهر آن را به محل نمایشگاه های دائمی شهرداری در منطقه شرف اباد شهر یاسوج انتقال داده ایم .

سخنگوی شورای شهر یاسوج ادامه داد: با پیگیرها ی به عمل امده با شهردار یاسوج در صدد هستیم با فروش زمین ترمینال 13 آبان در ورودی شهر، پول به دست آمده از این زمین را برای خرید دو زمین در ورودی و خروجی شهر یاسوج برای احداث دو پایانه مسافربری مهیا کنیم.

فروغ فر به بازسازی و تکمیل زیرساخت های پارک بزرگ جنگلی یاسوج اشاره داشت و گفت: پارک جنگلی یاسوج یک پتانسل  خوب و بالقوه برای زیر ساخت های گردشگری شهر یاسوج است که باید با یک برنامه ریزی دقیق از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: بحث امنیت این پارک نکته حیاتی این منطقه توریستی و گردشگرپذیر برای گسترش و ساخت و ساز این پارک در شهر یاسوج است.

فروغ فر تصریح کرد: در حال حاضر با جذب دوسرمایه گذار و با اجرای طرح های جدید و انتقال پارک شهربازی به این نقطه در صدد زیبا سازی وساخت و ساز آن هستیم.

منتخب شورای چهارم شهر یاسوج در پایان سخنان خود خاطر نشان ساخت: ما نباید در کارهای خود زود قضاوت کنیم  بلکه باید ثمره کاری یک مدیر را بعد از تحویل دادن آن سمت به مدیر دیگر نظاره گر باشیم.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی