نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1392 - 11:23
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد افزود:در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و گسترش فضائل حضرت زهرا(س) القاب و اسامی هفت گانه حضرت فاطمه(س) در قالب هفت سین فاطمی در امازادگان استان کهگیلویه وبویراحمد به جای هفت سین نوروز قرار می گیرد.

به گزارش چهار فصل ، صبح امروز نشست خبری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه با موضوع طرح های نورزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بقاع متبرکه استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 

حجت الاسلام سيد علي صالح موسوي اعظم در ابتدای نشست خبري خود با تبریک عید روز به اصحاب رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: ما باید در سال جدید در مسیری که رضایت خداوند در ان باشد قدم برداریم و زندگی ما سراسر معنویت و کار های خیر باشد.

القاب حضرت فاطمه(س) هفت سین بقاع متبرکه استان کهگیلویه وبویراحمد

وی افزود: در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و گسترش فضائل حضرت زهرا(س) القاب و اسامی هفت گانه حضرت فاطمه(س) در قالب هفت سین فاطمی در امازادگان استان کهگیلویه وبویراحمد به جای هفت سین نوروز قرار می گیرد.

 

موسوی اعظم به هفت لقب حضرت فاطمه شامل 1- سلیمه(اهل سازش و بی عیب و نقص) 2- سیدة النساء (سرور زنان، عالم) 3- سرالله (راز نهانی خدا) 4- سرالعظمه (راز بزرگی و بزرگواری) 5- سعیده (سعادتمند ،خوشبخت) 6- ساجده ( اهل عبادت و سجده، سجده کننده) 7- سماویه (گرانبها،گوهر آسمانی)را هفت سین ما در بقاع متبرکه استان کهگیلویه وبویراحمد دانست.

برپایی خیمه های معرفت در 31 بقعه شاخص استان

وی در ادامه  اظهارداشت:  در 31 بقعه شاخص استان کهگیلویه وبویراحمد خیمه های معرفت از تاریخ 28 اسفند 1392 تا 15 فروردین 1393 برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه  استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خیمه های معرفت در غرفه های گوناگون و با حضور روحانیون در بازه 17 روزه در کنار بقاع متبرکه شاخص استان بر پاست.

وقف اوراقی در دستور کار اداره اوقاف و امورخیریه

وی به رویکرد جدید وقف اوراقی در سال آینده اشاره کرد و خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جدید وقف به صورت اوراق مشارکت عرضه می شود و افراد خیر می توانند با خرید این اوراق به نیازمندان طبق نیاز های روز جامعه کمک کنند.

 

حجت الاسلام سيد علي صالح موسوي اعظم به وقف دو باغ 700 و 400  درخت ثمری توسط یک هم استانی و ساخت یک امامزاده به صورت کامل توسط یک خیر  هم استانی اشاره کرد و گفت: خیرین زیادی در استان کهگیلویه وبویراحمد با وقف خانه ، باغ و روش های دیگر اقدام به بازسازی بقاع متبرکه محل خود و حل مشکلات جوانان می کنند.

تغییر پلاکارد ها  و بنر های بقاع متبرکه در 9 فروردین 93

مدیر کل اوقاف و امور خیریه  استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسب ایام فاطمیه تمامی پلاکارد ها و بنر های این سازمان از 9 فروردین 93 تغییر  و مراسمات عزاداری ایام فاطمیه در بقاع متبرکه  استان برگزار می شود.

 

وی در پایان خواستار پوشش خوب برنامه های  نوروزی و دهه دوم فاطمیه این اداره کل  از صدا وسیمای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی