نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1392 - 20:18
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:با پی‌گیری‌ها صورت گرفته بودجه مطالبات فرهنگیان تخصیص داده شده است ولی متأسفانه اشکالات حقوقی باعث شده تا این پول به خزانه واریز نشود.

به گزارش چهار فصل ، سیدموسی خادمی عصر امروز در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه بخشی را به موضوع مطالبات معلمان در این استان اختصاص داد و گفت: هم نمایندگان و هم ما مسئولان برای پرداخت این مطالبات پی‌گیری گسترده‌ای داشته‌ایم و خود آموزش و پرورش هم به صورت همیشگی پی‌گیر است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مبلغ 35 میلیارد تومان با این پی‌گیری‌ها تخصیص داده شده است متأسفانه اشکالات حقوقی باعث شده تا این پول به خزانه واریز نشود.

خادمی افزود: تاکنون توانسته‌ایم 60 تا 70 درصد این مشکلات را برطرف کنیم ولی در سه شهر گچساران و یاسوج و دهدشت برای پرداخت‌ها در بحث حقوقی دچار مشکل شده‌ایم.

استاندار تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی معتقد هستند که مشکلات قانونی در این راه برای پرداخت وجود دارد که در این میان وزارت آموزش و پرورش بحث‌هایی دارد و نهادهای نظارتی ما هم بحث‌هایی دارند و ما نیز در این میان با به کار گرفتن همه اهرم‌ها طبق قانون به دنبال پرداخت هستیم.

 

وی در ادامه به تاخیر در دادن وام ها ی قرض الحسنه ازدواج ، بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و گفت : ما در چند تا از بانک ها در  استان در دادن وام قرض الحسنه مشکل داریم که این مشکل در حال برطرف شدن است.

وی در پایان به بحث گردشگری  و میهمان نوازی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در در ایام نوروز در استان اشاره و خاطرنشان کرد: باید در ایام نوروز مواظب باشیم که در میهمان نوازی به مسافران نوروزی بی حرمتی صورت نگیرد که حرف هر شخص به حساب استان گذاشته می شود.


انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی