نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. اسفند 1392 - 22:11
نشست استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با حاشیه هایی همراه شد.

به گزارش چهار فصل ،عصر امروز نشست خبری استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه استان برگزار شد.

ابتدای نشست خبری خبری باقرزاده، مدیر روابط عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به وعده های عملی نشده  استاندار به خبرنگاران در نشست قبلی اشاره کرد و وعده جدیدی  از استاندار برای سال جدید گرفت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تشریح برنامه های استانداری طی شش ماه اخیر  و برنامه های نوروزی و وعده های خود برای سال جدید  پرداخت .

 

اولین خبرنگار  سوال کننده دبیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه وبویراحمد بود که  به مشکلات و معیشت خبرنگاران در استان پرداخت و مطالبات پرداخت نشده نشریات طی مدت های مختلف از ادارات مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد.

 

در ادامه هر کدام از خبرنگاران در مورد موضوعات مختلفی از جمله بیمه خبرنگاران رتبه برتر استان پوشش اخبار،قرارداد های پیمانکاران، طرح های مهر ماندگار با رشد فیزیکی بالا، کارمندان واتس آپی ، فاتحه خوانی مدیران و کامندان در زمان کار اداری، سند توسعه اشتغال استان که کپی پیست از کار در آمد، بحث وام های قرض الحسنه مسائل دیگری که از نیازمندی های مردم استان بود سوالات خود را مطرح کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای به مسائل روز کشور داشت و اظهار کرد: در سطح کشور شاهد افزایش تعاملات اجتماعی، وحدت و همبستگی و هم‌گرایی خوبی هستیم که این مهم به کاهش شکاف‌ها کمک‌ می‌کند و استان‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

نیروی سازمان یافته مخالف در استان وجود ندارد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی سازمان یافته مخالف در استان وجود ندارد و شرایط برای توسعه استان فراهم بوده و کسی دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن ندارد دلیلی ندارد بگوییم همکاری نمی‌کنند یا نمی‌گذارند از این ظرفیت باید در توسعه هرچه بیشتر استفاده شود.

 

اشکالات حقوقی در مطالبات فرهنگیان باعث شده تا این پول به خزانه واریز نشود

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مبلغ 35 میلیارد تومان با این پی‌گیری‌ها انجام شده برای مطالبات فرهنگیان تخصیص داده شده است  ولی متأسفانه اشکالات حقوقی باعث شده تا این پول به خزانه واریز نشود.

 

خادمی افزود: تاکنون توانسته‌ایم 60 تا 70 درصد این مشکلات را برطرف کنیم ولی در سه شهر گچساران و یاسوج و دهدشت برای پرداخت‌ها در بحث حقوقی دچار مشکل شده‌ایم.

 

انتقاد استاندار از انتصاب جدید در کتابخانه های عمومی استان

موسی خادمی در نشست با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد  در پاسخ به خبرنگاری که منتظر پاسخ استاندار در مورد قبول کردن حکم شفیعی برای نهاد کتابخانه های استان بود گفت:  انتخاب شفیعی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بنده هماهنگ نشده‌است و با روند انتخاب سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان موافق نیستیم.

 

در حاشیه جلسه هفته نامه هایی مقابل  استاندار  و معاونین استاندار قرار گرفته بود که منتظر نگاه استاندار و پرداخت مطالبات عقب افتاده آن ها بود.

تصاویر استانداران کهگیلویه و بویراحمد بر روی دیوار سالن استانداری

 

گفتنی است در این جلسه تصاویر استاندار های دولت های مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد بر روی دیوار و در پشت سر خبرنگاران در سالن جلسات استانداری کهگیلویه وبویراحمد نصب شده بودند.

 

 

عیدی نا معلوم به خبرنگاران

در پایان جلسه به عیدی استاندار  کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگاران و یک سفر زیارتی  اشاره شد که استاندار به دلیل تعداد زیاد خبرنگاران در جلسه  تصمیم دیگری گرفت.

انتهای پیام/گ

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی