نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. فروردين 1393 - 17:44
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تاکنون آبشار یاسوج با 14 هزار گردشگر و دشتک دیل گچساران با 13 هزار مهمان نوروزی بیشترین بازدیدها را داشتند.

به گزارش چهار فصل محمود باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تاکید بر این‌که تاکنون تعداد زیادی از مسافران و گردشگران کهگیلویه و بویراحمد را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند، گفت: این استان به دلیل داشتن مناطق بکر، طبیعی و خدادادی گردشگران زیادی را در این فصل جذب می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمهیدات لازم به منظور استقبال و اسکان مسافران نوروزی استان در ستاد خدمات سفر برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم بتوان با همکاری خوب دیگر دستگاه‌ها مهمان‌نوازان خوبی باشیم.

این مسئول؛ خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد را مناسب ارزیابی کرد و گفت:ستاد هفت‌گانه سفرهای نوروزی در سطح شهرستان‌ها فعال و هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نیز صورت گرفته است.

باقری از وجود یک هزار و 400 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد در قالب 191 آموزشگاه برای اسکان گردشگران نوروزی این استان خبر داد و گفت: مسافران نوروزی در سالن اجتماعات دستگاه‌های اجرایی، سالن‌های ورزشی و مدارس استان اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از اسکان 81 هزار گردشگر نوروزی از 28 اسفند 92 تاکنون در مراکز اقامتی این استان خبر داد.

این مسئول با تاکید بر این‌که 300 بقعه متبرکه و 600 جاذبه گردشگری، تاریخی و طبیعی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی سرزمین چهار فصل است، گفت: به منظور معرفی مکان‌های گردشگری استان پایگاه اطلاع‌رسانی و پنج نمایشگاه محصولات محلی استان نیز به همین منظور برپا شده است.

باقری از ورود گردشگران به مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اذعان کرد: تاکنون آبشار یاسوج با 14 هزار گردشگر و دشتک دیل گچساران با 13 هزار مهمان نوروزی بیشترین بازدیدها را داشتند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی