نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. فروردين 1393 - 12:09
عده ای از مردم طی روز های گذشته از نفروختن مرغ توسط تعاونی های مصرف در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش چهار فصل ، خبرنگار چهارفصل طی بررسی هایی که در روز های اخیر از بانک ها، ادارات و بازار شهر یاسوج انجام داد با صحنه های جالبی از وضعیت مرکز استان روبرو شد.

 

ابتدا با سر زدن به بانک های مرکز شهر یاسوج  با آرامش و سکوت عجیبی در بانک ها روبرو شد به شکلی که بانک ها در این روزها با کارمندان شیفتی کار خود را شروع کرده بودند.

 

گفتنی است که در  سرزدن از برخی  از این بانک ها در مرکز استان بعضا صف های نسبتا طولانی از ارباب رجوع مشاهده می شد.

 

در ادامه سرزنی به سراغ بازار شهر یاسوج رفتیم که به صنف های مختلف بازاری در شهر برخورد کردیم صنف های آرایشگاه ها ، سوپرمارکت ها ، طلا فروشی ها از بازار نسبتا خوبی در این روز ها برخوردار بودند در بازار مغازه ها و پاساژهایی هم مشاهده شد که بسته بودند و جلوی مغازه ها در اختیار دست فروشان پوشاک سیار قرار گرفته بود و از بازار نسبتا خوبی برخوردار بودند.

 

 شنیدها از بازار حاکی از این است که عده ای از مردم طی روز های گذشته از نفروختن مرغ توسط تعاونی های مصرف در مرکز استان ابراز نارضایتی داشتند که این همت مسئولین نظارت کننده بر بازار را جهت برخورد با این تعاونی های مصرف را می طلبد.

 

در ادامه بررسی از ادارات مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از اوایل شروع به کار رسمی ادارات در مرکز استان انجام شد حکایت از نیمه تعطیلی برخی از ادارات در مرکز استان داشت به گونه ای که هنوز کارمندانی از این ادارت در مرخصی به سر می برند و تا بازگشت این کارمندان به اداره کارها روند عادی خود را پیدا نمی کند.

 

امیدواریم که ادارات استان با توجه به تعطیلاتی که در هفته های آتی در کشور داریم برنامه ریزی هایی را برای این مدت انجام دهند که کار افراد مرتبط با ادارات در این بازه زمانی بر روی زمین نماند و با نبود یک کارمند در یک اداره کار به ماه بعد موکول نشود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا