نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. فروردين 1393 - 0:26
کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:دامنه فعالیت بارشی در استان از بعدازظهر روز دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه کل استان را فرا خواهد گرفت و موجب ابرناکی، بارش باران و برف در ارتفاعات در مناطق سردسیر استان می شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از بویرخبر،مرضیه یاری خواه در مورد ورود سامانه بارشی به استان بیان داشت: این سامانه بارشی بتدریج از اواخر روز یکشنبه وارد جو استان می شود.

وی افزود:بیشترین بارش های این سامانه در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بر روی جو استان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد:دامنه فعالیت بارشی این سامانه از بعدازظهر روز دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه کل استان را فرا خواهد گرفت و موجب ابرناکی، بارش باران و برف در ارتفاعات در مناطق سردسیر استان خواهد شد.

یاری خواه  تصریح کرد: این سامانه بارشی به مدت دو روز در جو استان، میهمان شهروندان خواهد بود.

وی بیان داشت:امیدواریم در سال زارعی جدید با بارش نزولات الهی این سامانه، کمبود آب های زیر زمینی و سطحی استان برطرف گردد.

کارشناس هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و ظغیان رودخانه با ورود این سامانه به جو استان هشدار داد و گفت:میزان بارش این سامانه در جو استان باعث آبگرفتگی، طغیان رودخانه و کاهش محسوس دما در مناطق سردسیری استان خواهد شد.

یاری خواه در پایان سخنان خود ابراز داشت: از مسافران و شهروندان تقاضا می شود در چند روز باقی مانده از تعطیلات نوروز با ورود این سامانه بارشی به جو استان، با احتیاط کامل در راه های مواصلاتی استان عبور و مرور داشته باشند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی