نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1393 - 12:42
استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست صمیمی با ورزشکاران استان گفت: در صورت بقاء تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته یک کشور؛ به هر کدام از بازیکنان واعضای کادرفنی این تیم هدیه 30 میلیون ریالی تعلق می گیرد.

به گزارش چهار فصل  به نقل از بویرخبر، سید موسی خادمی در مورد شرایط بحرانی تیم شهرداری یاسوج ، سقوط  و یا بقاء این تیم در لیگ دسته اول کشور گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک سرمایه ورزشی برای این استان محسوب شده که باید برای پیشرفت و خطر سقوط این تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور کارهای اصولی انجام گیرد.

وی گفت: مسئولان ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد و تیم قوتبال شهرداری یاسوج نباید بگذارند این تیم به حاشیه برورد و باید با تمام قوت از این تیم پرطرفدار حمایت کنند.

استاندار بیان داشت: درست است که شهرداری ها وظیفه ارائه خدمات رسانی به شهروندان را برعهده دارند ولی شهرداری یاسوج نشان داده که می تواند با دست خالی تیمی را در سطح ملی و کشوری برای شناساندن خلاقیت های جوانان با آتیه این استان در ورزش پرطرفدار فوتبال معرفی کند.

خادمی در پایان ابراز داشت : اگر تیم فوتبال شهرداری در بازیهای پایانی خود در لیگ دسته یک  فوتبال کشور ماندگار شود و از سقوط رهایی یابد به هرکدام از بازیکنان و کادر فنی این تیم با هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد مبلغ 30میلیون ریال به آنها به عنوان پاداش تعلق می گیرد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا