نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. فروردين 1393 - 10:14
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از پیشتازی شهرستان بهمئی در عرصه وقف در اوایل سال جدید خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از آوای ماغر ، عبدالمحمد نمازی اظهار داشت: شهرستان بهمئی از ابتدای سال جدید در طرح آرامش بهاری بیشترین موقوفات را نسبت به سایر نقاط استان به خود اختصاص داد.

وی اذعان کرد:از ابندای سال جاری تاکنون  800 متر زمین به ارزش 300میلیون ریال از طرف آقای خردمند دوست در روستای پات پات از توابع بخش ممبی وقف مسجد،هزار متر زمین به ارزش 400 میلیون ریال از طرف خانواده شهید خوب زاده در روستای دوراب سفلی از توابع بخش ممبی وقف مسجد ،200 متر منزل مسکونی در شهر لیکک واقع در خیابان قدس- کوچه گلستان 17 به ارزش 500 میلیون ریال از طرف خانم جوان پور وقف حسینیه ای به نام شهید احمدی روشن،شهید هسته ای کشور شده است .

نمازی افزود: همچنین 1500 متر زمین به ارزش 500 میلیون ریال در روستای سیاهشیر از طرف خانواده شهید احمدی زاده  جهت ساخت و احداث حسینیه در این روستا به این اداره پیشنهاد وقف شد که کارهای اولیه آن انجام شد اما هنوز در سامانه موقوفات ثبت نشده است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی ارزش موقوفات ثبت شده سال جاری در شهرستان بهمئی را 1میلیارد و 200میلیون تومان برآورد کردو گفت:  این شهرستان نسبت به بقیه شهرستان های استان رتبه اول را در وقف در طرح آرامش بهاری کسب کرد.

نمازی در پایان خاطر نشان کرد: استقبال از طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان شهرستان بهمئی بسیار خوب بود و با وجود بارش باران و شرایط جوی نامناسب در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی نزدیک به 20هزار نفر گردشگر مذهبی از اماکن و بقاع متبرکه شهرستان دیدن و زیارت کردند .

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی