نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. فروردين 1393 - 8:26
شهردار یاسوج از قول مساعد استانداری برای کمک به ساماندهی آبشار یاسوج از محل منابع استانی خبر داد.

به گزارش چهار فصل   به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌که در پارک اسکان یاسوج و در تعطیلات نوروزی کارهای خوبی انجام شد که رضایت مسافران و گردشگران را به دنبال داشت، افزود: تماس‌های متعددی از نقاط مختلف داشتیم که بابت این خدمات قدردانی می‌کردند.

شهردار یاسوج افزود: فضایی را فراهم کردیم که از همه نظر مطلوب مسافران و گردشگران بود که در سال‌های آینده به دنبال ارتقای وضعیت هستیم.

وی به ساماندهی آبشار یاسوج به عنوان مهم‌ترین مکان گردشگری شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: شهر یاسوج با پارک آبشار در ذهن گردشگران و کل مردم ایران نقش بسته است که باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کنیم.

جاوید در همین خصوص با بیان این‌که قصد داریم نسبت به پوشش آسفالت و احداث اماکنی همچون رستوران و جدول‌بندی‌ها کار کنیم از قول مساعد مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به این طرح از محل اعتبارات استانی خبر داد.

وی از احداث تقاطع‌ها و ترمیم معابر شهری و همچنین آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و راه‌اندازی ترمینال یاسوج ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ترمینال تا 6 سال آینده مشکلی از بابت ترمینال در شهر یاسوج نخواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی