نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. فروردين 1393 - 14:23
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و کاهش جرایم و تخلفات در ایام نوروز استان کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان برتر در بخش امنیت و ترافیک اعلام شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر ضمن تبریک و تهنیت ایام و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اشاره‌ای به نحوه ارائه خدمات در ایام نوروز کرد و گفت: امسال و در آغازین روزهای سال نو شاهد هم‌افزایی خوب مسئولان و متولیان اجرایی خدمات سفر بودیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اگر همه با هم باشیم و با تعامل، همدلی و همراهی کارها را انجام دهیم بی‌شک نتیجه آن را مردم استان و مسافران و گردشگران مشاهده می‌کنند، گفت: یک دست در هیچ کاری صدا ندارد و برای پیشرفت، توسعه، کاهش جرایم، تخلفات و آسیب‌های استان باید با هم همکار و همراه بود.

وی اولین اصل در سفر را مقوله امنیت آن عنوان کرد و گفت: امنیت برای انجام هر کاری زیربنا و اساس است که دستگاه انتظامی استان تاکنون به نحو مطلوب به وظیفه خود عمل کرده است.

غلامزاده بیان کرد: به لطف خداوند و بزرگواری مردم استان و همدلی و همراهی مسئولان امنیت خوبی در حوزه انتظامی و ترافیکی درون شهری و برون شهری در ایام نوروز شاهد بودیم که از همکاری مضاعف خوب نهادها و سازمان‌ها در طول ایام سفرهای نوروزی به نوبه خود تشکر و قدردانی می‌کنم.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح‌های نوروزی در حوزه انتظامی را 25 اسفندماه لغایت 15 فروردین‌ماه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این ایام جرایم خشن خاص و موردی نداشتیم که استان از امنیت خوبی برقرار بود.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بخش جرایم خرد در ایام نوروز 27 درصد کاهش داشت، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز امسال در بخش تصادفات 9 درصد کاهش داشتیم که تحقق چنین امری جز با هماهنگی، همدلی و همراهی مسئولان امکان‌پذیر نبود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌های انتظامی استان در حوزه امنیت، ترافیک درون شهری و برون شهری استفاده کردیم، گفت: در ایام نوروز 30 ایستگاه انتظامی در مکان‌های پرتردد به صورت تمام وقت مستقر کردیم.

سرهنگ غلامزاده با تاکید بر اینکه تعامل خوبی در ایام نوروز بین مسئولان و نهادهای خدمات‌رسان وجود داشت، گفت: امیدواریم در سال‌های بعد نقاط ضعفی اگر بود بررسی و برطرف و نقاط قوت برنامه‌ها نیز تقویت شود.

مسئول ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و کاهش جرایم و تخلفات در ایام نوروز استان ما جزو پنج استان برتر در بخش امنیت و ترافیک ایام نوروز اعلام شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا