نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. ارديبهشت 1393 - 9:19
مسئول سابق سازمان بسيج جامعه عشايري کشور اظهار داشت: صدا و سیما و دیگر رسانه های استان برای معرفی سرداران شهید کهگیلویه و بویراحمد باید همت بیشتری انجام دهند.

سردار مهدي جمشيدي مسئول سابق سازمان بسيج جامعه عشايري کشور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی چهار فصل گفت:برای معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید استان کهگیلویه وبویراحمد، راه های مختلف وجود دارد.

وی افزود: امروز باید همه دوستانی که در دوران جنگ دفاع مقدس شرکت داشته و همه کسانی که در بحث معرفی شهدای استان احساس مسئولیت می کنند ستاد کنگره  سرداران شهید استان را یاری کنند.

جمشیدی در ادامه به نقش رسانه های مجازی در معرفی سرداران شهید استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بخشی از جوانان ما از طریق رسانه های مجازی مطالب خود را دنبال می کنند باید در این زمینه کارهای خوبی  برای معرفی سرداران شهدای استان انجام شود.

وی گفت: رسانه ملی هم در معرفی سرداران شهید استان کهگیلویه وبویراحمد نقش بسیار تاثیر گذاری را به عهده دارد به گونه ای که امروز بخش عمده ای از ملت ما به دنبال این هستند که حرف های درست و حقیقت را  از رسانه ملی ایران بشنوند.

مسئول سابق سازمان بسيج جامعه عشايري کشور اظهار داشت: رسانه ملی کشور در حوزه معرفی شهدا و آثار شهدا کار های خوبی انجام داده است .

وی به ارتباطات تنگاتنگ بین رسانه های های مجازی استان کهگیلویه وبویراحمد و صدا وسیمای استان با ستاد کنگره سرداران شهید استان در جهت معرفی سرداران شهید استان  اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رسانه های مجازی و رسانه ملی باید ارتباطات تنگاتنگی با ستاد کنگره سرداران شهید استان جهت برگزاری جلسات تخصصی در معرفی سرداران شهید استان داشته باشند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در کنگره سردران شهید استان، رئیس صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه بویراحمد ریاست کمیته اطلاع رسانی را بر عهده دارد باید سعی شود جلسات بیشتر با فواصل زمانی کمتر  در دستور کار این کمیته قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا