نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. ارديبهشت 1393 - 8:44
سید موسی خادمی با بیان اینکه بحث های جنسیتی نباید وارد عرصه کار شود، افزود: برخی از قوانین در خصوص اشتغال بانوان به صورت کلی ممکن است مانع ورود زنان به مدار اشتغال، توسعه و مدیریت باشد.

به گزارش چهار فصل ،به نقل از بشار نیوز، سید موسی خادمی در نشست تجلیل از زنان شاغل در استانداری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، با بیان اینکه توسعه اشتغال به سمت بخش خصوصی است و قوانین مربوط به کار زنان در بخش خصوصی به دلیل ماهیت اقتصادی آن کاربردی ندارند، اظهار داشت: زنان به نحوی خود را برای کار آماده کنند که با خصوصی شدن اشتغال، مانعی برای کار آن ها ایجاد نشود.


خادمی با بیان اینکه بحث های جنسیتی نباید وارد عرصه کار شود، افزود: برخی از قوانین در خصوص اشتغال بانوان به صورت کلی ممکن است مانع ورود زنان به مدار اشتغال، توسعه و مدیریت باشد.


وی با بیان اینکه مدیران زمان بیشتری در امور اداری درگیر کار هستند، گفت: زنانی که مایل به ایفای نقش در مناصب مدیریتی هستند نیز لازم است بیشتر برای کار خود وقت بگذارند.


بانک اطلاعاتی زنان شاغل توانمند ایجاد شود
استاندار با اعلام آمادگی در خصوص استفاده از زنان شاغل در مناصب مدیریتی گفت: زنانی که در خود توان مدیریتی را می بینند اعلام کنند.


وی افزود: به دلیل عدم وجود سیستم ارزیابی مناسب زنانی که توان مدیریتی بالایی دارند ناشناخته مانده و از توانایی های آنان استفاده نمی شود و در این صورت وظیفه زنان توانمند است که برای پذیرش مدیریت ها اعلام آمادگی و اقدام کنند.


خادمی ضمن تأکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی زنان شاغل توانمند توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، افزود: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در استفاده از توان زنان در مدیریت، در استان نیز از این امر استقبال می شود.


استاندار با بیان اینکه بانوان شاغل در استانداری می بایست دید استانی و راهبردی نسبت به مسایل زنان در سطح جامعه داشته باشند، افزود: بررسی موانع و راهکار های اشتغال بانوان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه و نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی را زنان هستند ضرورت دارد.


مردان برای موفق شدن زنان ایثار کنند
استاندار با بیان اینکه زنان نقش برجسته ای در همه تاریخ و در اسلام دارند، افزود: صحبت بنیانگذار انقلاب اسلامی که از دامن زن مرد به معراج می رود، در همه عرصه ها راجع به زنان صدق می کند.


خادمی با بیان اینکه درطول تاریخ زنان ایثارگری کردند و مردان بزرگی به وجود آورند، گفت: وقت آن است که مردان نیز ایثارگری کنند که زنان در عرصه های اجتماعی و خانوادگی موفق شوند.


شایان ذکر است در این نشست که به منظور تجلیل از بانوان شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری بویراحمد و با حضور استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیرکل روابط عمومی، مدیرکل اداری و مالی استانداری و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد از همسر شهید رئیسیان کارمند اسبق استانداری و خانم مهناز برکت همسر شهید تجلیل به عمل آمد.
لازم به توضیح است تعداد بانوان شاغل در استانداری و فرمانداریهای تابعه 76 نفر است.
  img_1769.jpg

img_1767.jpgimg_1765.jpgimg_1771.jpgimg_1772.jpg

img_1774.jpgimg_1775.jpgimg_1776.jpgimg_1788.jpg

img_1807.jpgimg_1820.jpg

img_1816.jpg

img_1828.jpg

img_1821.jpgimg_1792.jpg

img_1815.jpg

img_1826.jpg

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا