نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. ارديبهشت 1393 - 9:11
مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده شهرستان بویراحمد و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان استانی برگزار شد با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش چهار فصل ، عصردیروز مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده شهرستان بویراحمد و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمع زیادی از فرهنگیان ، مسئولان استانی و دو نماینده مردم بویراحمد و دنا و باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این مراسم با تلاوتی چند از آیات قرآن کربم توسط یکی از قاریان فرهنگی استان شروع  و همزمان در ادامه مراسم افرادی در کنار صندلی های دو نماینده استان حضور پیدا می کردند و نامه های خود رابه دو نماینده  استان در مجلس تحویل می دادند.

 

غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا  به عنوان اولین سخنران مراسم بر روی سن رفت و  به ایراد سخنرانی پرداخت.

از حاشیه های جالب در سخنرانی زارعی توزیع نشریه سپاس نامه معلم در بین حضار بود که اکثر افرادی که این سپاس نامه معلم را دریافت نموده بودند بیشتر مشغول مطالعه این سپاس نامه بودند تا گوش دادن به سخنرانی.

غلام‌محمد زارعی هم به جهت احترام به سخرانی سخنرانان بعدی مراسم حرف های خود را در مدت زمانی که مجری تعیین کرده بود به پایان رساند و سخنرانی را به دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی واگذار کرد.

 

در ادامه مراسم تاج گردون نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی  در مدت زمانی بیشتر از زمانی که مجری برای سخنرانی هر فرد در نظر گرفته بود  سخنرانی خود را به اتمام رساند و در پایان سخنرانی وی با تشویق حضار در جلسه همراه بود.

تاج گردون چند دقیقه بعد از اتمام سخنرانی خود سالن را ترک کرد و به بیرون رفت که در همین حین تعدادی از حضار برای گفت و گو با وی سالن را ترک کردند و چند دقیقه بعد هم زارعی، نماینده بویراحمد و دنا سالن مراسم را ترک نمود.

نارضایتی برخی از معلمان برگزیده از ترک جلسه توسط دو نماینده

البته گفته می شود که دو نماینده داشتن پرواز را دلیل ترک مراسم دانستند ولی تعدادی از این معلمین از ترک جلسه دو نماینده ابراز نارضایتی داشتند .

در این جلسه عدم حضور استاندار  هم احساس می شد که سر انجام  استاندار کهگیلویه وبویراحمد در 10 دقیقه پایانی مراسم حضور پیدا کرد و فقط اهدا جوایز معلمان برگزیده را انجام داد.

تصاویر برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده شهرستان بویراحمد و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمددر سالن جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

 

.

 

انتهای پیام/گ

 

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا