نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1393 - 8:45
خط و نشان بزرگواری برای معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد
در پی دخالت بی جا در چینش مدیران شهرستانی رخ داد
خط و نشان بزرگواری برای معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: برخی معاونان استاندار در چینش‌های شهرستانی دخالت بی‌جا می‌کنند که اگر به خاطر حفظ وحدت نبود وارد عمل می‌شدم.

به گزارش چهارفصل ، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به شعار اعتدالی خود در همه جای کشور و از جمله در کهگیلویه و بویراحمد عمل نکرد، افزود: برای مثال در همین استان ما هیچ کدام از چینش‌ها مطابق با اعتدال و میانه‌روی نبود و تنها شعار آن داده شد.

وی افزود: وقتی دم از اعتدال و فراتر از آن تدبیر زده شد انتظار چینش مدیران به مراتب قوی‌تر از دولت پیشین را در استان داشتیم اما می‌بینیم که نه تنها مدیران قوی‌تر به کار گمارده نشدند بلکه افراد کاشته شده بسیار ضعیف‌تر از قبلی‌ها هستند.

بزرگواری استفاده از عینک جناحی و خطی برای به کار گماردن نیروها و مدیران را از خصوصیات این دولت دانست و گفت: چنین مدیرانی نه تنها توان اخذ اعتبارات ملی را ندارند بلکه در خود استان هم ضعیف عمل می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس تصریح کرد: برخی از مدیران استانی اگر از نمایندگان نمی‌ترسیدند نیروهایی به مراتب ضعیف‌تر را در شهرستان‌ها به کار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه روی انتقاد من برخی مسئولان استانی است و در این میان استاندار رویکردی بهتر و جدا از مسئولان دارد، افزود: آنهایی که با روحیه من آشنایی دارند از رک‌گویی و شفافیت ما باخبرند و می‌دانند که بی‌خود از کسی تعریف و تمجید نمی‌کنم لذا در این میان باید از نقش ارزنده استاندار برای ایجاد تعامل میان نمایندگان با یکدیگر و نمایندگان با مسئولان تشکر کنم.

بزرگواری افزود: مشکل از این جاست که برخی افراد خارج از گود و سیاسیون در چینش‌ها دخالت دارند و همین دخالت بی‌جا و غیر قانونی آن‌ها باعث شده که مدیران ضعیف و غیر کارشناس که ضعیف‌تر از گذشتگان هستند بر مصدر امور بنشینند.

وی با ابراز انتقاد از برخی معاونین استاندار که در چینش مدیران شهرستانی دخالت دارند به آن‌ها هشدار داد که دست از رویه خود بردارند در غیر این صورت دست داشتن آنها در چینش‌های سیاسی و غیر کارشناسی که به ضعف مدیریت‌ها انجامیده را برملا خواهم کرد.

بزرگواری تصریح کرد: به خاطر وحدت فعلا سکوت می‌کنم اما اگر لازم باشد کج‌روی‌ها را بازگو خواهم کرد که در آن صورت برای این عده مشکل ایجاد خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس با انتقاد از این رویه که در استان باب شده خاطرنشان کرد: به جای این که وقت خود را در تهران صرف چانه‌زنی با وزیران برای اخذ اعتبارات و کمک به استان کنیم باید در استان با مدیران‌کل بر سر به کار نگرفتن نیروهای ضعیف و غیر کارشناس بحث کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی