نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1393 - 13:44
صبح امروز همایش دو روزه فرصت‌های گردشگری استان‌های قلب کشور با 5 دستور کار آغاز شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، از صبح امروز همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان‌های قلب ایران شامل اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و یزد به میزبانی اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش فارس در ابتدای این برنامه حسن نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خوش‌آمدگویی به همه مهمانانی که در این جلسه حضور دارند، اظهار کرد: این همایش در دو روز برگزار می‌شود و امروز در پنج دستور کار این همایش در نوبت صبح برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این همایش دو روزه که مهمانانی از اتاق بازرگانی کشور، معاون میراث فرهنگی و گردشگری و هلینگ‌ها و تورهای گردشگری کشور حضور دارند در 5 دستور کار برنامه خود را آغاز می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: نخستین دستور کار ما بررسی مشوق‌ها در بخش گردشگری در بخش استانی و فرا استانی است و در دومین دستور کار به موضوع تعطیلات آخر هر هفته و نقش آن در توسعه صنعت گردشگری خواهیم پرداخت.

نوروزی گفت: مطالعات گردشگری و چگونگی توسعه آن در قلب ایران سومین دستور کار ما خواهد بود و در چهارمین دستور کار موضوع توجه به مباحث آموزش در گردشگری را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در پنجمین دستور کار نیز موضوع چگونگی همکاری این 5 استان برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای گردشگری را مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهیم.

نوروزی بیان داشت: امیدواریم که در این دو روز بتوانیم در خصوص توسعه گردشگری و این صنعت در استان‌هایی که در قلب ایران واقع شده‌اند با همکاری و تعامل و مشورت قدم‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی