نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1392 - 22:05
احداث تله‌کابین در آبشار یاسوج یکی از راه‌های جذب گردشگران داخلی و خارجی به این آبشار زیبا است که با تأمین زمین برای احداث آن در شورای برنامه‌ریزی استان موافقت شد.

به گزارش چهارفصل، در نشست ظهر امروز شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از بحث‌های عنوان شده درخواست یکی از سرمایه‌گذاران برای احداث تله‌کابین در تنگه آبشار شهر یاسوج بود که پس از بررسی این درخواست به تأیید شورای یاد شده رسید.

امیری سرمایه‌گذار هم‌استانی برای شروع به کار خود چهار هزار متر زمین واقع در آبشار یاسوج درخواست کرده بود که استاندار و شورا با آن موافقت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در صورتی که فاصله بین مبداء و مقصد حدود هزار و 600 متر باشد به 8 عدد پایه نیاز است که برای هر کدام حدود 15 متر برای حمل و نقل و حاشیه امن تله کابین فضا نیاز است که باید به درخواست اولیه سرمایه‌گذار اضافه شود.

به این ترتیب دو هزار متر دیگر به درخواست افزوده شده و با شش هزار متر موافقت گردید.

از دیگر موضوعات مهم امروز شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل استاندار از عملکرد آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

سید حسین صابری با اشاره به اقدام ارزشمند آب و فاضلاب روستایی در آبرسانی ابتکاری و مبتکرانه به روستاهای بخش ممبی شهرستان بهمئی اظهار کرد: کاری خوب و ارزنده در سطح بالا و با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله بهداشت و سلامتی مردم بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی