نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1392 - 4:19
مردم شهر یاسوج امیدوارند با انتخاب شهردار جدید شهرشان شاهد تغییرات مثبتی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باشند.

پایگاه خبری تحلیلیچهارفصل- رقابت ها تمام شد و نوبتی هم که باشد نوبت عمل به وعده ها و برنامه ها رسیده است.

ف.رضایی

 

حالا نگاه مردم مرکز استان به منتخبین شورای شهر و شهردار جدید یاسوج است تا ببینند آن ها چگونه می توانند با تلاش و برنامه ریزی، نفسی تازه در شهر یاسوج بدمند و به مردم خدمت کنند

.

باید پذیرفت شهر یاسوج علی رغم ظرفیت های بسیار، هنوز هم شهرِ چشم نوازی نیست و از خانه ها گرفته تا بازارها و بلوارها، نیاز به مطالعه و بررسی ای کارشناسانه دارد.

 

تلاش و برنامه ریزی برای زیباسازی شهر، ایجاد ظرفیت های مناسب شهری، تسریع خدمت رسانی به مردم و خدماتی نظیر این ها می تواند باعث ماندگار شدن شورای شهر و شهردار جدید یاسوج باشد.

 

بلوارهای رنگ و رو رفته، میدان های نازیبا، چاله چوله های متعدد در سطح خیابان ها و مشکلات این چنینی باعث شده است علی رغم تلاش مسئولان گذشته و خدمات آن ها، مردم یاسوج احساس کنند تاکنون تدابیر خوب و مناسبی در خصوص شهرشان انجام نگرفته و مسئولین این شهر از ذکاوت و توان مدیریتی و اجرایی خوبی برخوردار نبوده اند.

 

فهم اشتباه، کج سلیقگی مدیران و الگو نگرفتن از شهرها و شهرداری های موفق در کشور، از دیگر مواردی است که می توان برای عقب ماندگی شهر یاسوح در زیباسازی و خدمات رسانی به مردم ذکر کرد.

 

با انتخاب آقای محمد علی جاوید به عنوان شهردار یاسوج امید است وی با بررسی نقاط ضعف مدیران گذشته و برنامه ریزی و تلاش مناسب بتواند هوای تازه ای را در این شهر به جریان بیندازد و از این فرصت به دست آمده برای خدمت رسانی استفاده حداکثری کند.

 

جاوید، دارای تحصیلات ممتاز در حوزه مدیریت شهری و تجربه کافی در این حوزه است. وی هم چنین تجارب خوبی در حوزه مدیریت دارد بنابراین باید منتظر باشیم و برنامه های وی برای شهر یاسوج را ببینیم.

 

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی