نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1392 - 12:22
تیم فوتبال شهرداری یاسوج این روزها کانون توجه ورزش دوستان کهگیلویه و بویراحمدی است و خبرهای زیادی از آن به گوش می‌رسد.

به گزارش چهارفصل از یاسوج، عصر امروز و در یک بازی تدارکاتی تیم فوتبال شهرداری یاسوج موفق شد در خانه و در زمین تختی این شهر به مانند بازی یک ماه گذشته در شیراز، تیم فوتبال بهمن این شهر را با شکست بدرقه کند.

به گزارش فارس این بازی که از ساعت 17 امروز آغاز شد، تیم شهرداری یاسوج در دو نیمه متفاوت و با مربی‌گری حیدر شریفی دستیار زرینچه موفق شد با گل‌های مصطفی چراغی و محمدجواد زارعی در مقابل تک گل دقایق نخست بازی، تیم شیرازی را در یک بازی تدارکاتی دوباره شکست دهد.

در حین انجام این دیدار تدارکاتی درگیری شدیدی روی سکوها رخ داد که در آن تعدادی از هواداران جوان با مشت و لگد به جان یکدیگر افتادند و به همین دلیل دقایقی این بازی متوقف شد به نحوی که بازیکنان هم برای تماشای این ماراتن بوکس و لگد به کناره‌های زمین آمدند.

یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه دلیل این درگیری در نوع خود خطرناک را فحاشی یکی از بازیکنان به هواداران عنوان کرد.

یکی از نکات جالب توجه و حاشیه‌ای این روز، تماس تلفنی رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بود که در آن پرویز موسوی با جدیت هر چه تمام عملکرد مسئولان لیگ در خصوص حذف برخی تیم‌های لیگ دسته اولی را در این جام زیر سوال برد.

 موسوی به شدت از عملکرد فریبرز محمودزاده و بهروان در خصوص حذف دو تیم این استان یعنی شهرداری و نفت از مسابقات جام حذفی انتقاد کرد.

مربیان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری که امروز بسیار شاد به نظر می‌رسیدند از جلسه‌ای گفتند که امید به حفظ تیم شهرداری را در دل‌ها زنده کرد.

آن‌ها از حضور دکتر جاوید شهردار جدید شهر یاسوج در محل استراحت تیم شهرداری یاسوج و نوید وی به بازیکنان برای حمایت قاطعانه از این تیم گفتند.

مربی و مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری پیرو این دیدار به فارس در یاسوج خبر دادند که زرینچه ظرف یکی دو روز آینده به یاسوج برمی‌گردد.

ولوله‌ای که این روزها در ورزش کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده مربوط به واگذاری امور ورزشگاه بزرگ این شهر از سوی ورزش و جوانان به هیئت همگانی است که همه چه  به صورت خصوصی و درگوشی و چه به صورت عام از این رویداد سخن می‌گفتند.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی