نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 14:36
حضور فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه رسانه که امروزه در میدان جنگ نرم از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است اگر خوب عمل شود، می تواند نوید بخش یک اقدام میمون و مبارک در تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برعلیه مرعوبین و شیفتگان و دلباختگان فرهنگ غرب در داخل و خارج باشند.

به گزارش چهارفصل  ، سید شکرالله امامی در یادداشتی نوشت: امروزه به دلیل اینکه فرهنگ روح بخش بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب در روح و جان ملت خداجوی و ولایتمدار ایران ریشه دوانده، می تواند همه عرصه ها به ویژه در شرایط فعلی مقابله با جنگ نرم و هر چه آن را بنامند، قدرت نمایی نموده و با ورود به این عرصه در تقابل تمام عیار با مبانی منحط و غیر انسانی فرهنگ غرب قرار گیرد .

به فرموده حضرت امام (ره) بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری اهمیت بسیج در داشتن یک درک متعالی از مسائل کشور و جهان است.

لذا حضور فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه رسانه که امروزه در میدان جنگ نرم از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است اگر خوب عمل شود، می تواند نوید بخش یک اقدام میمون و مبارک در تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برعلیه مرعوبین و شیفتگان و دلباختگان فرهنگ غرب در داخل و خارج باشند.

بی شک رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی در اصطلاح غربی ها و مردم سالاری در دیدگاه دینی و ولایی ما، به عنوان واسط اطلاع رسانی بین مردم و حاکمیت از کارکردهای مهم و اساسی برخوردار هستند و با توجه به حوزه نفوذ و تأثیرگذاری رسانه ها از توان شکل دهی به افکار عمومی به عنوان قدرت رسانه ای بر کسی پوشیده نیست.

باید بدانیم که بسیج یک فرهنگ و رسانه یک فرهنگ ساز و یک فرهنگ نواز است، هر گاه این دو به نحو صحیح و شایسته در کنار هم مدیریت شوند، می توانند در برابر قدرت رسانه ای جهان استکباری، علمدار بصیرت و اقتدار ایرانی و اسلامی را برپاداشته و  با نورانیت فرهنگ انقلابی و دینی، فرهنگ تاریک و مخرب غرب را به پرتگاه سقوط بکشانند.

اما این گام فرهنگی ارزشمند در توان هر رسانه یا اهل رسانه ای نیست و می طلبد که سربازان این عرصه سربازانی مجهز و مهذب باشند، مجهز به علم، دانش، بصیرت، دانایی، شناخت، معرفت، عرفان و مهذب به اخلاق دینی و الهی و مؤدب به ادب اسلامی و متعهد به اصل مترقی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهل شجاعت، صراحت و صداقت.

اگر رسانه های ما مبتنی بر فرهنگ بسیج به فرهنگ سازی پرداخته و در این فضای معنوی به قلم زنی و نشر اخبار و اطلاعات و حتی نقد و انتقاد بپردازند، قطعاً می توانیم فضای فرهنگی و حتی فضای سیاسی کشور را تلطیف نمائیم.
امروزه تأثیرگذاری اندیشه و فرهنگ در حوزه جنگ نرم و قدرت هوشمند بر کسی پوشیده نیست و آنچه بیشترعیان است، جنگ اندیشه ها و جنگ رسانه ها است تا جنگ تانک ها، توپ ها و موشک ها.

پس پیش به سوی بسیج رسانه ای و رسانه بسیجی، هم رسانه ها و هم فضا و فرهنگ رسانه ها را بسیجی کنیم تا به یاری خداوند در مبارزه فرهنگی و نبرد دائمی جبهه حق طلبان و عدالت خواهان بر علیه مستکبرین و طاغوتیان، گوی سبقت را ربوده و با بسترسازی لازم، تحقق دولت جهانی حضرت صاحب الامر (عج) را فراهم سازیم و بدانیم که فرهنگ انتظار در فرهنگ بسیج تبلور پیدا می کند چرا که بسیج نماد اخلاص، پاکی، طهارت نفس و گمنامی در عین خوش نامی است.

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی