نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. تير 1393 - 9:38
برخلاف انتظار هواداران، اوضاع در پرسپولیس آرام نیست و این باشگاه گرفتار تنش ها و اختلاف نظر شدید مدیران جدید شده است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا همه انتظار داشتند با حضور هیات مدیره و مدیرعامل جدید در پرسپولیس این باشگاه روی آرامش ببیند اما برخلاف تصور اکنون دوباره شاهد تنش های شدید مدیریتی در این باشگاه هستیم و پرسپولیس شبیه آتش زیر خاکستر شده است.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که نمی خواست نامش فاش شود به دانا گفت: هیات مدیره و مدیرعامل مدت هاست که با یکدیگر اختلاف نظر شدیدی دارند. دلیل این مسئله هم واضح است اینکه هیات مدیره با وجود تامین هزینه های باشگاه پرسپولیس نتوانست خودش مدیرعامل را انتخاب کند  و در نهایت شرایط اینگونه شد. اکنون رحیمی در کنار علی دایی قرار دارد و با برخی از اعضای هیات مدیره اختلاف نظر شدید دارد. یکی از این موارد دستمزد علی دایی بود و هرچه زمان گذشت این اختلاف ها بیشتر شده است.

این شخص ادامه داد: در حال حاضر نیز برخی از اعضای هیات مدیره به فکر استعفا افتاده اند. از حمید رضا سیاسی رئیس هیات مدیره گرفته تا برخی اهالی فوتبالی هیات مدیره مثل دکتر محمد زادمهر، به همین دلیل امکان دارد در روزهای آینده شاهد تحولات حیرت انگیزی در پرسپولیس باشیم یا رحیمی مدیرعامل باشگاه کنار گذاشته می شود یا برخی از اعضای هیات مدیره به اتفاق استعفا می کنند. آنچه مسلم است اینکه اوضاع در پرسپولیس برخلاف انتظار اصلا عادی و آرام نیست.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی