نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. تير 1393 - 8:56
فقط یک فردو نداریم
به بهانه برگزاری یادواره بیش از 50 شهید خطه جلیل نوشته شد
فقط یک فردو نداریم

 چهارفصل، یاداشت علی ظهرابی به مناسبت برگزاری یادواره بیش از 50 شهید خطه جلیل استان کهگیلویه وبویراحمد، برگزرای یادواره شهدای گرانقدر کمترین وظیفه ما در امتداد گرامیداشت شهداست.چه زیبا رهبر عزیمان فرمودند:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

جامعه امروز بیش از گذشته نیاز به ترویج افکار و عمل شهدا دارد و یادواره ها فرصت مناسب تبلیغ اهداف و آرمان های شهیدان است.

اهل علم می دانند روستای ملی فردوی بخش کهک استان قم با تقدیم بیش از 150 شهید،الگوی خوبی از یادواره های شهدا را به خود دیده است و این ارادت ها به ایثار و شهادت ثمرات کم نظیری را به ایران اسلامی هدیه داده است.

امسال هم یادواره شهدای فردوی استانمان(یادواره شهدای خطه جلیل شهرستان بویراحمد) برگزار شد که باید از متولیان تقدیر شود و اما به زعم نگارنده،این خیز ستوده می توانست در ابعاد کمی و کیفی والاتری حتی به فراخنای همت شهیدان این دیار و سامان برگزار شود.

اعتقاد دارم مستند فردوی های کشورمان را باید با افتخار روی میز مذاکرات گذاشت تا با تولید قدرت ملی برای نظام اسلامی،توان هسته ای خود را به رخ دشمن بکشیم و در ابعاد فرهنگی،سیاسی و دیپلماسی حافظ حق و حقوق ملت و سرزمین اسلامی مان در برابر دشمنان زیاده خواه دین و دنیایمان باشیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی