نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1395 - 13:00
آئین تجلیل از خادمین اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین 95 در یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، آئین تجلیل از خادمین اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین 95 به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگلویه و بویراحمد با حضور حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران استانی در مکان کنگره سرداران و شهدای استان صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه خادمین اباعبدالله الحسین(ع) کاری را انجام می دهند که با اخلاص است گفت: کسانی که برای اهل بیت ذره کار برای این خاندان انجام دهند، چند برابرش را بدست می آورند.

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت از تمام توان و ظرفیتش  در استان برای پیشرفت تلاش کند و با وجود مشکلاتی که وجود داشت در حد توان کمک هایی انجام شد.

وی افزود: تلاش بر مردمی کردن برگزاری اربعین حسینی بود و اگر دولت این امر را انجام می داد نتایجی که الان بدست آمده است، وجو نداشت.

محمدی گفت: مجموعه استانداری آمادگی اینموضوع را دارد که برای ساختن موکب دائمی استان در خوزستان با پیمانکارانی که علاقمند به همکاری در این امر را دارند مذاکره کند و از ظرفیت هایشان کمک بگیرد.

در این آئین از مسئولان موکب های استان و خادمین زوار اربعین تجلیل شد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی