نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1395 - 13:39
رئیس ستاد عتبات عالیان کهگیلویه و بویراحمد
موکب دائمی کهگیلویه و بویراحمد در خوزستان ساخته می شود
رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت:موکب دائمی جهت خدمت رسانی به زائرین استان با هماهنگی هایی که انجام شده سال 96 در استان خوزستان ساخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نظر پور با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته در استان راه اندازی شد گفت: این مجموعه جهت خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات در استان و در زمان برگزاری اربعین حسینی با راه اندازی موکب هایی به زائرین گرامی خدمت رسانی کرد.

وی افزود: دو موکب در کشور عراق با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و دو موکب در داخل استان یکی در باشت و دیگری در گچساران جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی راه اندازی شد.

نظرپور گفت: 144 هزار زائر در موکب های استان پذیرایی شد که از این تعداد 110 هزار زائر پذیرایی شده از زوار خارجی بودند.

وی به سختی ها و مشکلات روز اول برپایی موکب ها اشاره کرد و گفت: روز اول اعزام خادمین به موکب ها با تعداد چهار هزار و 500 عدد قوطی آب معدنی و مبلغ 20 میلیون ریال اعزام شدند، و بعد از اتمام خدمت رسانی در موکب ها کمک هایی که از ادارات و افراد به این موکب ها می شد مبلغی معادل 10 میلیارد ریال شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به دو ماموریت محوله به استان اشاره کرد و افزود: بازسازی یک هزار متر از صحن حرم مطهر حضرت زهرا(س) و ساخت چهار درب در کاظمین دو ماموریت محوله به استان است.

وی در پایان گفت: با هماهنگی هایی که انجام شده است در سال 96 در استان خوزستان موکب دائمی جهت خدمت رسانی به زائرین استان ساخته می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی