نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مهر 1392 - 12:30
بازسازی پارک های قدیمی گچساران که محل رفت و آمد کارتن خواب ها و معتادین در این شهر شده بود، به آرامش، امنیت و شادابی شهروندان کمک کرد.

به گزارش چهارفصل، زمانی پارک قدیم شهر گچساران پاتق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر و محل تجمع خلافکاران بود تا این که در سال1382 شهرداری این شهر نسبت به بازسازی و تغییرات عمده این پارک اقدام نمود.  

پارک شهر، مجدداً مورد استقبال مردم و ساکنین قرار گرفت و با حضور خانواده ها در پارک، پای قانون شکنان قطع شد و این مکان دوباره به محل امنی برای تفریح و استراحت شهروندان تبدیل شد.

پارک جنگلی تپه مشرف به شهر بازی گچساران نیز که دارای درختان اکالیپتوس بود و به صورت دیم نگهداری می شد، محل استراحت معتادین و کارتن خواب ها بود.

بسیاری از کسانی که وارد شهر بازی می شدند جرأت رفتن به سمت جنوب پارک و حاشیه درختان را نداشتند تا این که با طراحی جدید تپه مذکور و تبدیل آن به پارک مهرورزی، احداث سکوهای استراحت، چمن کاری، گل کاری و ایجاد روشنایی کافی، حالا این پارک، محلی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت برای همشهریان و به خصوص خانواده ها شده است.

اخیرا شهرداری گچساران چندین مکان برای اجرای فضای سبز در محلات پیش بینی نموده است و عملیات جدول گذاری و خاکریزی را انجام و در آینده نزدیک فضای سبز آن را نیز اجرا خواهد نمود. (شهرک نفت،شهرک گلستان،شهرک جهاد، کوی جانبازان)

با این حرکت استفاده از امکانات و فضاهای ورزشی، تفریحی و پارک ها باعث تغییرات گسترده در زمینه سلامتی، تندرستی ، بهداشت و افزایش تعلق اجتماعی می شود.

به گزارش  صبح زاگرس، دستیابی مردم به فضاهای سبز برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت باعث بالا رفتن کیفیت زندگی آن ها می شود و حضور خانواده ها در این گونه فضاها، امنیت اجتماعی را افزایش خواهد داد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا