نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1392 - 5:33
بیمار 28 ساله کهگیلویه ای چشم انتظار کمک مسئولین، خیرین و مردم نوعدوست استان است.

به گزارش چهارفصل، بخش دياليز بيمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و مرکزبیماری های خاص این بیمارستان پذيراي تعدادی بيمار دياليزي شهرستان است  که باید حداقل سه بار در هفته خونشان تصفيه شود.

در این میان جوانی 28 ساله به نام محمد درخشان زاده به دلیل ابتلا به بیماری کلیوی و دیابت، مدت 4 سال است که تحت درمان قرار گرفته و با پیوند زدن لوزالمعده و کلیه هزینه های زیادی را متحمل شده است.

این جوان که زندگی مشترک خود را به خاطر ابتلا به این بیماری ها و ناتوانی از پرداخت هزینه های زندگی از دست داده است، چشم انتظار یاری خیرین و مسئولان استانی است.

در بازدید از بخش بیماران خاص بیمارستان امام خمینی(ره) پای صحبت های این جوان نیازمند نشسته ایم که گوشه هایی از صحبت های این بیمار از منظر خوانندگان می گذرد.

محمد درخشان زاده گفت: قبلاً عمل پیوند لوزالمعده و کلیه را انجام داده است اما به دلیل اینکه پیوند کلیه پس زده شده، مجبور به دیالیز و تصفیه خون خود است. 

درخشان زاده اظهار داشت: هفته‌اي حداقل 3 بار و هر بار به مدت 3 ساعت در زير دستگاه، خونم تصفيه می شود.

وی افزود: تمام اميد من و خانواده‌ ام به دستگاه‌ها و امكاناتي است كه این مرکز درمانی برايم فراهم کرده است.

درخشان زاده با بیان اینکه هزینه های سنگین درمان وی را یکی از بستگان او تقبل کرده است، بیان داشت: هزینه داروهای او هرماه 200 تا 300 هزار تومان است اما به دلیل نداشتن شغل، هزینه های سنگین تهیه دارو، پیوند کلیه و آزمایش ها سرسام آور بوده و در تهیه این هزینه ها ناتوان مانده است.  

وی هزینه عمل پیوند کلیه خود را بالغ بر 15 میلیون اعلام کرد و ادامه داد: به دلیل بضاعت مالی کم،  توان پرداخت هزینه عمل پیوند کلیه را نداشته و از مسئولان استانی و خیرین درخواست کمک دارد.

 

منبع: خبر کهگیلویه

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی