نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1392 - 8:08
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اگر می‌خواهید علت برخی مشکلات در این تیم را بدانید بروید دلیل فرار شبانه بازیکنی که قرار بود صبح همان روز با ما قرارداد ببندد را بررسی کنید تا به نتیجه برسید.

به گزارش چهارفصل، هادی برگی‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم آن‌گونه که باید خوب بسته نشده و بضاعت ما امسال همین است که می‌بینید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در برخی از پست‌ها بازیکنانی هستند که جواب نداده‌اند و مجبور هستیم نیم فصل را با همین بازیکنان سر کنیم. تنها دو جای خالی در تیم داریم، در صورتی که اقدام به جذب بازیکن کنیم، باید هفت تا هشت بازیکن را در نیم فصل کنار بگذاریم.

برگی‌زر در پاسخ به این سئوال که برخی معتقدند مشکلات کنونی پیش‌روی تیم فوتبال شهرداری عمدی و خود خواسته توسط اعضای جدید شورای شهر و شهردار برای انحلال تدریجی آن است، تصریح کرد: من به عنوان یک مربی شفاف و رک در فوتبال ایران شهادت می‌دهم که چنین چیزی صحت ندارد و مجموعه شهرداری و شورا به خصوص دکتر جاوید هرچه از دستشان بر آمده در حق تیم کوتاهی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: نمی‌گوییم مشکلات نیست، مشکلات هست و خیلی هم به ما فشار می‌آورد، اما این مشکلات ناخواسته بوده و بخش زیادی از آن به نبود بودجه و اعتبارات برمی‌گردد که دیگر ربطی به شورا و شهرداری ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، انصاف را بهترین نسخه برای درمان بسیاری از معضلات دانست و متذکر شد: اگر می‌خواهید بدانید که ریشه برخی مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در چیست بررسی کنید که چرا بازیکنی به نام حمید صفری که همه هواداران فوتبال وی را قبول دارند به یاسوج می‌آید و در تمرین ما حاضر می‌شود و قرار است فردا صبح با این بازیکن قرارداد بسته شود، اما به ناگاه شبانه فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد و می‌رود.

برگی‌زر خاطرنشان کرد: همین یک قلم کفایت می‌کند تا شما پاسخ سئوال خود را در خصوص حاشیه‌ها بگیرید.

وی در پایان تیم سال گذشته شهرداری را بسیار متفاوت از تیم کنونی دانست و یادآور شد: 7 تا 8 بازیکن تأثیرگذار که شاکله اصلی تیم را تشکیل می‌دادند از شهرداری جدا شدند و تا هنگامی که بازیکنان جدید بخواهند خود را هماهنگ کنند، زمان می‌برد.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی