نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1392 - 15:55
برخی خواصی بی بصیرت، تفکر سرخ شهادت طلبی ما را به واسطه عطش دوستی با استکبار هدف قرار دادند.

به گزارش چهارفصل به نقل از بلاغ؛ سالها بود که در زنجیر اسارت قابیلیان محکوم بودیم. بر پیکرمان درد تازیانه بود و بر سر ما پتک ظالمانه . سالها بود که بر زمین میهن ما علف هرز غارتگری می روئید و بس . در مزارع، خوشه های طلائی گندم به آتش نیرنگ فرنگیان و خیانت خانها سوخت و خاکستر آن بر چهره تبدار کشاورزان فقیر و تهی دستی نشسته بود.

سالها بود که بر رود خروشان اندیشه مان سدّ فرهنگ فرنگیان بستند تا از دانستن آنچه بر سرمان آمده بازمانیم و مکتب مان را در مسلخ تمدن ذبح کرده بودند که ناگاه در ظلمت این شب ، امام خمینی(ره) این عصاره انسانیت،  نوری در دلها تاباند و خیل عظیم امت را فراخواند و رهسپار کوی خود کرد و استکبار را به ورطه سقوط کشاند.

اما امروز برخی خواص بی بصیرت کار را به جایی رساندند که باید بگوئیم اماما شرمنده ایم. شرمنده تمام کسانی که قلبشان از آتش عشق الهی مشتعل بود و با نهایت شور و التهاب،‌ سر بریده و خون چکان خود را به رسم هدیه در دست گرفته و تقدیم معبود خود کردند. بیش از ۲۱۳ هزار آلاله  پرپری که پای اهداف انقلاب ، دستاوردهای نظام و آرمانهای امام،جز اطاعت از ولی زمان خود نداشتند و شهادت را به زیر بار ذلت رفتن، ترجیح دادند و امتی حماسه ساز شدند تا امامشان تنها نماند تا مبادا بار دیگر حادثه تلخ و خفت بار سالهای غرور انگیز افراد به ظاهر دین مدار کوفه رقم بخورد.

اما امروز چه کردیم ؟ عده ای به دنبال غلام حلقه به گوش شدن استکبار هستند و عده ای از حذف شعار مرگ بر آمریکا دم میزنند. انگار نه انگار که همین آمریکا ،داغ جانسوز بیش از ۲۱۳ هزار شهید گلگون کفن را بر دل  مردم ما نشاند. 

امروز برخی کارشان به جایی رسیده که به هر قیمتی آماده مذاکره با آمریکا می شوند و بعضاً از اوضاع ناگوار برخی ممالک اسلامی از جمله سوریه ، فلسطین ، ‌بحرین و... نیز غافل می شوند. انگار نه انگار که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان بنا شده و شاید از فاصله گرفتن این افراد از آرمانها و اهداف نظام است که به راحتی در دام استکبار گرفتار می شوند و کشور را به ورطه شکست و نابودی هدایت می کنند ، به طوری که پس از سالها ، دوباره گزینه نظامی و جنگ ، روی میز آمریکایی ها خود نمایی می کند.

فراموش نکنیم که هنوز داغ جوانان انقلاب ، جنگ و مسایل ترور و تنش های سیاسی دهه ۶۰ در دل ما مانده ، هنوز داغ دانشمندان شهید هسته ای را فراموش نکرده ایم ، هنوز هر وقت هواپیمای مسافربری را در آسمان می بینیم یاد شهدای ایرباسی می‌افتیم که توسط ناو آمریکایی مورد حمله قرار گرفته بود. هنوز خاطره انقلاب دوم و اسناد لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) در اذهان ملت باقی مانده است ،  هنوز مسئله فلسطین ، سوریه ، افغانستان ، عراق  و در یک کلمه کل بلاد اسلامی که امروزه اسیر تفرقه و درگیری هستند حل نشده است.

خدا را شاکریم که امروز ایران در پناه عدم ارتباط با دنیای استکبار ، با تمسک به مسائل دینی و قرار گرفتن دست خدا بر سر این کشور اسلامی با پرچم داری امام عصر(عج) و زعامت نائب برحقش امام خامنه ای عزیز(مدظله) ، به امن ترین کشور اسلامی تبدیل شده است.

فراموش نکنیم که هدف و پیام امام راحل صدور انقلاب اسلامی به دنیا بود که به این هدف الهی رسیدیم ، چرا که دیگر هیچ قدرتی در دنیا یارای مقابله با ایران را ندارد و باید به برخی کوته فکران داخلی یادآور شد، آن زمان که تمام دنیای کفر علیه ایران اسلامی در جنگ و تحریم همه جانبه بود ، جوانان آن دوران هسته ای نبودند ، از نانو فناوری چیزی نمی دانستند ،  رشد علمی چندانی نداشتند ، هنوز فضایی نشده بودند و دست خالی بودند ولی شهامت ، شجاعت و غیرت داشتند، شاه خائن پهلوی را سرنگون کردند ، نظامی اسلامی بنا کردند ، جنگ تحمیلی را پیش بردند و تا امروز با اقتدار مملکت داری کردند.

حالا ما جوانان امروز آنقدر بی غیرت شده ایم که با این همه پیشرفت های علمی، نظامی ،‌اقتصادی و ... در مقابل آمریکای متزلزل قد خم کنیم و زانوی ادب بزنیم!؟ پس از چهار دهه خون جگر خوردن انتظار دارید "بگوئیم آمریکا ببخش راهمان اشتباه بود" و از این پس به جای شعار "مرگ بر آمریکا" بگوئیم درود بر کاخ سفیدنشینان !؟

چند روزی بیشتر تا محرم حسینی ، ماه پیروزی خون بر شمشیر باقی نمانده است. ترسم از آن است که نکند برخی خواصی بی بصیرت، تفکر سرخ شهادت طلبی ما را به واسطه عطش دوستی با استکبار هدف قرار دهند و روزی چشم باز کنیم و شاهد آن باشیم که تفکر سبز ولایت و امامت را از اذهان ما پاک کرده و کامل در بند غرب گرفتار شویم.

به تمام کسانی که دلتان برای آمریکا لک زده باید گفت شما آزادید و می توانید ارتباط برقرار کنید به هر قیمتی که می خواهید و حتی شعار" مرگ بر آمریکا" را نیز حذف کنید مختارید! ولی فقط برای حیطه شخصی تان. و این را بدانید که به شما اجازه داده نمی شود هرطوری که می خواهید برای ملت تصمیم بگیرید و بالگد کوب کردن ارزشها و آرمانها ، کشور را به ورطه سقوط بکشانید و به گمان خود فکر کنید که ناجی ملت شدید. نه ، گوشهایمان از حرف های واهی غرب و جهان استکبار پر است. یک روز تحریم می کنند و فردا ما را پای میز مذاکره می کشانند، روزی دیگر ایران را ‌محور شرارت می خوانند ، تهدید نظامی می کنند به واسطه هسته ای شدن و فردا غنی سازی ما را به رسمیت می شناسند.

عید را به ملت ایران تبریک میگویند، اما در همان تبریک، ملت ایران را به طرفدارى از تروریسم، دنبال سلاح هسته‌اى رفتن و از این قبیل چیزها متهم میکنند این را همه می دانیم که آنها نیتشان پلید است .

چه زیبا فرمودند رهبری عزیز، فقط دستکشی مخملی روی دستان چدنی خود قرار داده اند. "من این را به همه میگویم؛ مسئولین آمریکائى هم بدانند، دیگران هم بدانند؛ ملت ایران را نه میشود فریب داد، نه میشود ترساند. بیانات مقام معظم رهبری درجمع زائران ومجاوران حضرت امام رضا (ع)- ۰۱/۰۱/۸۸   ".

فراموش نکنیم که حسین بن علی(ع) به خاطر اینکه زیر بار ذلت نرود حج را نیمه کاره رها کرد و با علم اینکه کوفیان وفا ندارند راه کربلا را در پیش گرفت. تا مادامی که در سرزمین حسینی ایران ، پرچم یا لثارات الحسین(ع) برافراشته است ، سازش با دشمنان بلاد اسلامی معنایی ندارد !.

فراموش نکنیم که این مستکبرین به دوستان خود هم رحم نمی کنند چه برسد به ما مستضعفین ، شاید دلخوشان دوستی با آمریکا چشم و گوش خود را بسته اند و نمی بینند که آنها برای حفظ منافع خود ، دست به گرگ صفتی زده اند و با یک چشم باز می خوابند تا مبادا توسط هم پیمانان خود دریده شوند. و خدا را شکر که در روزهای اخیر سند عدم اعتماد به آمریکا پیدا شد و آن هم جاسوسی و شنود صحبت های تلفنی سران کشور های اروپایی است.

در پایان به برخی خواص بی بصیرت یادآوری باید کرد که پا از حیطه اختیارات خود فراتر ننهند و دست به کارهای عبث نزنند چرا که نظام اسلامی ایران به پشتیبانی امت ولایت مدار، آنها را کنار خواهند زد و تا مادامی که رنگ سبز مظهر ولایت ، رنگ سفید مظهر صلح و رنگ سرخ مظهر  شهادت در پرچم ما نقش بسته است ، تفکر زیر بار رفتن و سازش در جامعه جاری نخواهد شد و تا الگوی ملت ایران حسین ابن علی (ع) است زیر بار ذلت نخواهند رفت. و این نکته را تاکید کنیم که رابطه با آمریکا و یا حذف شعار مرگ بر آمریکا تنها در حوزه اختیارات رهبری است و بهتر است بیش از این از صبر رهبری و امت حزب الله سوء استفاده نکنید و وارد این مسائل نشوید . به جای دادن دست دوستی به استکبار جهانی ، زانوی ادب به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان و ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله) بزنید تا اسیر جهالت و گمراهی نشوید.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی