نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1392 - 10:02
به دلیل نبود اعتبارات کافی، خارستان جنب پارک ساحلی شهر یاسوج،بلاتکلیف است.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، در شهر نوپای یاسوج، با وجود نعمت های خدادادی، آبشار  و جاری بودن رودخانه ای خروشان در ورودی آن، بعضاً شاهد بی سیلیقگی هایی هستیم که برخی از آن ها مدیریتی و برخی دیگر مشکلات بودجه ای است.

 

 

همانند بلوار مطهری در بخش غربی ورودی شهر یاسوج، پارک ساحلی یاسوج نیز در سمت شرق این شهر به دلیل وجود خارستانی در کنار آن حال و روز خوبی ندارد.

این پارک که چند سالی از ساخت آن می گذرد و محلی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها و مسافران بوده هنوز با کمی و کاستی هایی روبرو است که از جمله این نواقص  می توان به بلاتکلیف ماندن قسمتی از آن اشاره کرد.

 

 

مدیرعامل فضای سبز شهرداری یاسوج در مورد مالکیت این زمین گفت: زمین جنب پارک ساحلی یاسوج متعلق به کارخانه قند یاسوج با مدیریت خصوصی بوده و مدیریت شهرداری قصد دارد برای برطرف کردن مشکلات این مکان در پارک ساحلی با هماهنگی مدیریت حوزه فنی و عمرانی شهرداری یاسوج ، این باغ را خریداری کند.

 

عزیزی در ادامه بیان داشت: شهرداری یاسوج در زمان کنونی در حال ساخت پارک غدیر در نقطه دیگری از شهر یاسوج بوده  که می تواند به نوبه خود،خرید این باغ را به تعویق اندازد.

وی مشکل اصلی خریداری این باغ را نبود منابع مالی کافی در شهرداری دانست و ادامه داد: سازمان فضای سبز یک نهاد نوپا بوده و این پارک باید از طریق معاونت حوزه فنی شهرداری خریداری و بعداً تملک آن به نام فضای سبز واگذار شود.

مدیر عامل فضای سبز شهرداری یاسوج در مورد کاربری این باغ در آینده گفـت: با خریداری این باغ  می توان آن را پارک بانوان یا بخش دیگری از پارک ساحلی دانست که با ساماندهی و انجام عملیات زیباسازی، چهره این قسمت نیز زیبا می شود.  

عزیزی در پایان تصریح کرد: مسئولان شهرداری یاسوج برای داشتن شهری زیبا و سالم برای شهروندان از هیچ کاری کوتاهی نمی کنند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا