نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1392 - 8:40
ارتفاع زیاد شهر همدان  دلیل باخت تیم فوتبال نفت گچساران
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:
ارتفاع زیاد شهر همدان دلیل باخت تیم فوتبال نفت گچساران
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: شکست تیم خود را در برابر پاس همدان توجیه نمی‌کنم اما در همدان بیش از همه مغلوب ارتفاع زیاد این شهر شدیم.

به گزارش چهارفصل، محمدحسین ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پس از بازی با پاس همدان در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور سفری به تهران داشتیم و اکنون نیز با اتوبوس راهی گچساران هستیم تا تمرینات خود را برای دیدار با لوله یزد از سر گیریم.

وی به بازی تیم خود مقابل پاس همدان اشاره کرد و ادامه داد: در این بازی بیش از هر چیز مغلوب ارتفاع زیاد شهر همدان شدیم که بچه‌ها به این دلیل از نفس افتاده بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: به غیر از این در دقایق پایانی نیمه اول دفاع وسط ما یک اشتباه کوچک و البته تنها اشتباه این بازی را مرتکب شد که گل بازی را دریافت کردیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور ادامه داد: در این بازی و مخصوصاً در نیمه دوم نبض بازی در دست تیم ما بود و حریف تنها به توپ‌های بلند روی آورده بود.

ضیایی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود، تصریح کرد: هیچ چیز در این دوره از لیگ دسته اول مشخص نیست و ما می‌بینیم تیم‌هایی که از ابتدا شانس چندانی برای صدرنشینی برای آن‌ها متصور نمی‌شدیم در بالای جدول قرار دارند و بالعکس تیم‌های مطرح در رده‌های پایین قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی