نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1392 - 8:28
آینده تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هاله‌ای از ابهام/ برگی‌زر در آستانه جدایی
حواشی نشست بازیکنان تیم شهرداری یاسوج با آیت‌الله ملک‌حسینی
آینده تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هاله‌ای از ابهام/ برگی‌زر در آستانه جدایی
در حاشیه نشست تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آیت‌الله ملک‌حسینی سخنانی رد و بدل شد که نشان از آینده مبهم این تیم دارد.

به گزارش چهار فصل به نقل از فارس از یاسوج، بازیکنان، مربیان و سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج عصر امروز در حالی با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند که خبری از محمدعلی جاوید مدیرعامل این تیم و حمزه دامیده قائم‌مقام باشگاه نبود.

عدم حضور این دو در دیدار مجموعه تیم فوتبال شهرداری با شخصیت متنفذ استانی حرف و حدیث‌هایی را به دنبال داشت.

در این دیدار آیت‌الله ملک‌حسینی به کرات نسبت به امید و پرهیز از یأس سخن به میان آورد که نشان‌دهنده تسلط کامل وی بر فضای حاکم بر جلسه بود.

هادی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در کنار دستیار خود علی هاشمی با سری پایین که حاکی از ناراحتی کامل وی از وضع موجود بود تنها در دیدار کوتاه حضوری با آیت‌الله ملک‌حسینی اخم‌های خود را باز کرد و لبخند زد.

برگی‌زر در گفت‌وگوی کوتاه خود با آیت‌الله ملک‌حسینی مجموعه شهرداری و بدنه شورا را همراه با تیم دانست و گفت: فقط یک جریان مخالف در بخشی از بدنه وجود دارد که کارها را مختل کرده است. 

در پایان این نشست همهمه‌‌ای در میان بازیکنان مبنی بر مشکلات پیش پا افتاده از جمله در بحث تغذیه و نهار و شام و صبحانه تیم وجود داشت که نشان می‌داد مشکلات بیش از آن چیزی است که همه فکر می‌کنند و اکنون در جزئی‌ترین موضوعات تیم به مشکل برخورده است.

هادی برگی‌زر در پایان این نشست در پاسخ به این سؤال فارس که آیا شایعه جدایی شما از این تیم صحت دارد، عنوان کرد: با این وضعیت جایی برای ماندن نیست و جدا می‌شوم.

سرمربی مشهدی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سؤال که مشکل اصلی تیم چیست که از جدایی صحبت می‌کنید، چندین بار تکرار کرد که بروید و از آقای فرجی سرپرست تیم بپرسید.

در ابتدای این نشست سیدهدایت اکبری تنها عضو شورای شهر یاسوج که همواره در کنار این تیم است، اظهار کرد: افراد حاشیه‌ساز دائم می‌گویند که تیم شهرداری منحل می‌شود اما با چنگ و دندان هم که شده اجازه نمی‌دهیم تیم شهرداری یاسوج منحل شود.

مجری این برنامه مروج پزشک تیم بود که با تسلط کامل و بیان شیوا نشان داد که در صورت توجه می‌تواند به یکی از مجریان مسلط استانی برای اجرای برنامه‌ها تبدیل شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی