نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1392 - 8:30
ناامیدی و یأس به تیم شهرداری یاسوج منتقل نکنید/شورای شهر نشاط را به تیم برگرداند
توصیه آیت‌الله ملک‌حسینی به مسئولان شهرداری و شورای شهر:
ناامیدی و یأس به تیم شهرداری یاسوج منتقل نکنید/شورای شهر نشاط را به تیم برگرداند
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم شهرداری یاسوج ستاره‌ای در ورزش است و کسی نباید ناامیدی و یأس را به بدنه آن منتقل کنند.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار مسئولان و کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری یاسوج با بیان این ‌که مهم‌ترین درس عاشورا ایجاد روحیه امید و استقامت در برابر سختی‌ها بود، اظهار کرد: یکی از عنصرهای مهم روز عاشورا و این مکتب روحیه بخشی و تزریق تشجیع و شجاعت به جامعه بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: حادثه‌ها در کمین همه قرار دارند و یأس نسبت به آینده مصیبت ایجاد می‌کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: اگر امید جایگزین یأس شود همه مشکلات برطرف می‌شوند و روحیه تشجیع انسان را در برابر مشکلات ثابت قدم نگه می‌دارد.

وی در ادامه اظهارات خود در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که امروز چشم امید بسیاری از جوانان و نوجوانان استان به تیم شهرداری در میادین ورزشی است به عشق و علاقه خود به این تیم گفت و افزود: وقتی برخی اوقات فرزندان در خانه از تیم‌های دیگر تعریف و تمجید می‌کنند من نیز با آن‌ها همراه می‌شدم و به قول محلی خودمان «فیس» تیم شهرداری یاسوج را می‌کردم چرا که اعتقاد دارم این تیم گر چه ستاره ندارد ولی تیمی ستاره است.

هادی برگی‌زر سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی

وی به سخنان سید هدایت اکبری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این دیدار اشاره کرد و گفت: این چندمین باری است که اکبری در حضور ما دغدغه‌های خود را مطرح می‌کند و معتقدم باید برای رفع مشکلات تیم چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با ابراز این سخن که موفقیت در ورزش و به خصوص فوتبال فقط پول و مسائل مالی نیست، تصریح کرد: چه تیم‌هایی که با پول‌های بادآورده و مفت نتوانستند موفقیتی کسب کنند و در مقابل تیم‌هایی که مانند شهرداری یاسوج در چند سال اخیر ستاره نداشتند ولی خود ستاره بودند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این‌که جا زدن دردی از تیم شهرداری یاسوج دوا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: از شورای شهر یاسوج و همه مسئولان استانی می‌خواهم که بیشتر در فکر این تیم باشند چرا که ورزش جلوی بسیاری از انحرافات را می‌گیرد.

وی به دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با خود اشاره کرد و گفت: وقتی از وی پرسدم چرا به تیم شهرداری یاسوج کمک نمی‌کنید این‌گونه می‌گفتند که توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را هم نداریم ولی باید به هر ترتیب فکری به حال تیم شود و از همه مهم‌تر در برهه کنونی با مشکلاتی که هست قبل از هر چیز یأس و ناامیدی را به تیم منتقل نکنیم.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی