نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 17:15
در راستای نظارت بر بازار فناوری اطلاعات صورت گرفت
برگزاری مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج
با حضور دستگاه‌های مرتبط، مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج برگزار شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور دستگاه‌های مرتبط، مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج برگزار شد.

منصور زمانی در حاشیه برگزاری مانور پایش بازار فناوری اطلاعات اظهار کرد: ارتقای سطح هماهنگی‌ها برای نظارت بهتر بر حوزه ICT و آشنایی هر چه بیشتر مردم با وظایف، اهداف و رسالت ذاتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمترین اهداف برگزاری این مانور است.

معاون اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب کشور با بیان این‌که برگزاری این مانور با رویکرد مردم محوری و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بوده است، یادآور شد: کاهش تخلفات و جرایم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتقای آگاهی و دانش مردم و فعالان حوزه ICT از سایر اهداف برگزاری این مانور یک روزه است.

وی گفت: در مانور پایش و نظارت بر بازار حوزه ICT چهار محور شامل رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات، کم فروشی یا گران فروشی و کاهش کیفیت سرویس‌دهی مورد بررسی کارشناسان دستگاه‌های حاضر قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این مانور برای نخستین‌بار و در راستای کیفیت بخشی خدمات در حوزه ICT و نظارت و کنترل بیشتر برای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان در نقاط مختلف کشور و این استان برگزار شد.

سیدیاسر حسن‌پور افزود: با توجه به هماهنگی و تدابیر اندیشیده شده دستگاه‌های متولی در حوزه ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ماموریت و نظارت خود بر نحوه خدمات‌دهی شرکت مخابرات، اداره کل پست استان و چند شرکت خصوصی در حوزه ICT را با موفقیت به انجام رساندند.

وی اظهار کرد: این مانور با حضور نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس فتا، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد و با مدیریت و محوریت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا