نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1392 - 18:01
دلیل نرفتن ورزشکاران شهرستان دنا به مسابقات کشوری
رئیس اداره ورزش وجوانان دنا خبر داد:
دلیل نرفتن ورزشکاران شهرستان دنا به مسابقات کشوری
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دنا گفت :ادغام سازمان های ملی جوانان و تربیت بدنی با اعتبارات کنونی پاسخگوی نیاز جوانان در بخش های مختلف نیست.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ،سفیر دنا نوشت، نصرت زاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دنا گفت :در حال حاضر نزدیک به 450 نفر ورزشکار سازمان یافته این شهرستان در قالب دوازده هیات آقایان، دو مدرسه فوتبال و پنج هیات بانوان مشغول به فعالیت هستند.

نصرت زاده از گستردگی فعالیت های اداره ورزش و جوانان در بخش های مختلف ورزشی ، امور مربوط به جوانان و کمبود نیرو در اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا گلایه کرد.

وی گفت : مسئولین استانی با تکمیل نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا تدابیری بیاندیشند که باعث رشد فعالیت های حوزه جوانان در این شهرستان  شود.

وی تصریح کرد عمده حمایت ما از ورزشکاران حرفه ای کمک های مالی به آنان برای اعزام به مسابقات ورزشی می باشد که در شرایط مالی کنونی توان حمایت از این ورزشگاران برای ما مقدور نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در بخشی از صحبتهای خود به ورود کوه نوردان در فصول مختلف سال به شهر سی سخت و صعود به قله دنا اشاره کرد و از پیگیری های لازم برای ساخت سرای کوه نوردان در شهر سی سخت خبر داد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی