نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1392 - 9:33
جوان روستای آب زالو از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده با خودروی پرایدخود در جدال با سیلاب به شکل معجزه آسایی از چنگال سیلاب نجات یافت .

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده نوشت ، صبح امروز فتح اله ویسی ساکن روستای آب زالو از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده با خودروی پراید خود در حال عبور از تنگ  لنده بود که بر اثر ظغیان سیلاب فصلی دره دم تنگ لنده بر اثر سرعت آب به دره سقوط می کند.

ویسی اظهار کرد: هنگامی که خودرو در حال سقوط به  دره بود خود را به بیرون پرتاب کردم که پای چپ من از ناحیه مچ دچار ضربه شدیدی شده ولی خدا را شاکرم که زنده مانده ام.

وی گفت: سرعت آب آنقدر شدید بود که کنترل خودرو را از من گرفت و  همین که احساس کردم خودرو قابل کنترل نیست به طرز معجزه آسایی خود را نجات دادم.

ویسی تاکید کرد: متاسفانه هر ساله در این نقطه از تنگ لنده شاهد حوادث تلخ و زیان باری هستیم و  مسئولان باید هرچه سریعتر به فکر چاره جویی برای حل مشکل این آب نما و دره کنند که شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

وی در پایان از فرماندار شهرستان لنده ، بخشدار موگرمون و ستاد بحران و حوادث غیره مترقبه و اهالی روستای دم تنگ لنده بصورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در طی دو الی سه سال اخیر این چهارمین حادثه  ای است که در تنگ لنده اتقاق افتاده است و لازم است مسئولین اداره راه و شهرسازی نسبت به حل  این مشکل هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی