نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1392 - 11:20
چراغ های روشنایی پارک کوهپایه و تپه نورالشهداء شهرستان لنده برای چندمین بار توسط افرادی هنجار شکن شکسته شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  خبر لنده نوشت چراغ های روشنایی پارک کوهپایه و تپه نورالشهداء شهرستان لنده برای چندمین بار توسط افرادی  هنجار شکن شکسته شد.

 پارک کوهپایه شهرستان لنده در کمبود فضای سبز و پارک در شهر لنده ، بخش زیادی از خلاء فضای سبز را پر می کرد که متاسفانه با تخریب و شکستن چراغ های روشنایی این پارک عملا کسی شبانه قادر به استفاده از این پارک نمی باشد.

 

 

مسئولان شهرداری و شورای شهر لنده با وجود مشکلات مالی که در حوزه خود دارند همواره از این پارک مراقبت و مواظبت می کنند ولی متاسفانه عده ای با بی مهری اقدام به شکستن چراغ های روشنایی پارک کوهپایه این شهرستان می کنند.

ارتفاع کم چراغ های پارک کوهپایه شهرلنده نقش مهمی در تخریب و شکستن این چراغ ها دارد چرا که در ارتفاع کم دسترسی افراد برای تخریب و شکستن بیشتر می شود.

 به اعتقاد خیلی از کارشناسان اداره برق یکی از راه های مقابله با این معضل استفاده از برج های نوری است به دلیلبه ارتفاع زیاد برج های نوری  عملا شکستن لامپ ها و پروژوکتور ها غیرممکن است و شهرداری دیگر متحمل پرداخت خسارت های نا شی از بی مهری افراد هنجار شکن نخواهد شد.

 امیدواریم شهرداری شهر لنده با اقدامات پیشگیرانه خود در راستای محافظت از پارک ها و اموال عمومی تلاش بیشتری در جهت جلوگیری از تخریب و شکستن اموال عمومی نمایند.

گزارش و عکس : سید اسماعیل میری

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی